iemand verteld dat leugens over mijn kind!

Discussie in 'De lounge' gestart door Done, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben er net achter gekomen via mijn zusje dat haar ex loopt rond te vertellen dat onze zoon van hem is!

Hij verteld iedereen via internet dat hij een kindje heeft dat hij al 4 jaar niet mag zien en laat dan foto's van mijn zoontje zien!
    Mijn zoontje is bijna 2 en iemand die mijn zusje kent en mij en mijn zoontje weleens gezien heeft vertelde haar dat het kindje van de jongen wel verdacht veel op mijn kindje leek!
    Hij heeft de foto's die hij had gekregen door gestuurd en het is idd mijn kindje op de foto's!
    Ik wist dat de jongen foto's had waar mijn kindje op staat omdat hij een lange relatie had met mijn zusje.

De jongen liep al vaker rond te vertellen dat hij een kind had en hij vertelde allemaal leugens over dat hij afstand had gedaan van een kind van een alleen staande moeder terwijl hij niet de vader was (heel raar verhaal dus)

Ik wil graag weten of iemand weet wat ik hier (qua recht/politiewerk) werk van kan maken want dit pik ik echt niet!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dna onderzoek, dan ben je gelijk overal vanaf, het enige nadeel is dat hij mee moet werken maar als hij echt denkt dat het zijn kindje is dan zal hij dat graag doen ;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dna onderzoek? dan is alleen bewezen dat het zijn kind niet is, maar dan kan hij alsnog dat soort leugens rondspreiden hoor. Is geen oplossing.

Ik zou gewoon aangifte doen.

4. mamsi

mamsi Lid

2 feb 2009
    19
    0
    0
    jeetje, wat een XXX is dat zeg! die is echt gestoord of zo?

Geen idee wat je eraan kunt doen, misschien eens informeren bij de politie of is dat een heel gek idee?
    je hebt toch bewijs?

Ik wens je heel veel succes, wat een klotesituatie, zeg!

Groetjes,
    mamsi

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het kind is absoluut niet van hem daar durf ik alles om te verwedden.
    Maar het is natuurlijk wel iets wat ik hem kan voor schuiven als hij moeilijk gaat doen en aangifte ga ik zeker doen.

6. mymiracle

als bewezen is dat het niet zijn kind is dan is de leugen toch ook de wereld uit of zie ik dat nou verkeerd?

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb net contact gehda met de politie telefonisch en ze zeggen dat hun er niks aan kunnen doen :S

WAT MOET IK NOU?

8. mymiracle

die kerel even flink de waarheid vertellen en de foto's terug eisen, het is jouw kind, hij hoeft niks meer met die foto's nu hij de ex van je zusje is.

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    de foto's zijn niet afgedrukt maar heeft hij dus op zijn pc staan en telefoon ik ga gewoon eisen dat hij ze wist

10. mymiracle

ka je zus niet wat druk uitoefenen? misschien heeft zij nog wat invloed op hem.

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

misschien klinkt het stom maar als hij toch rond loopt te bazuinen dat het zijn kind is zou ik allimentatie eisen en overal rondbazuinen dat als het zijn kind is hij weleens mag betalen dan hahaha ik zou hem dus terug pakken op zijn eigen spel

of totaal negeren en mensen die naar je toekomen vertellen dat het niet waar is en dat ze maar lekker moeten kijken wie ze geloven verder geen aandacht aan schenken

groetjes nathalie

12. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    Gadsie, wat een engerd zeg.
    Denkt hij serieus dat het zijn kind is of wilt hij alleen aandacht?

Vind het trouwens ook raar dat de politie hier niets aan doet.

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

he verdorie wat naar zeg. Persoonlijk denk ik dat jullie het beste het kunnen negeren, maar snap wel dat het moeilijk is. Het lijkt mij gewoon een vorm van aandacht vragen. Als hij ziet dat jullie erop reageren gaat hij jusit door. Gewoon negeren en als mensen het je vragen zeg je gewoon de waarheid. Succes ermee!

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Wat zielig....
    "zijn zoontje van 2 mag hij al 4 jaar niet zien"

Wat een malloot!

:)

15. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hij doet dit puur voor de aandacht,hij verteld het huilend aan iemands oma.

Hij kan nooit de vader zijn want ik heb nooit wat met hem gehad en ben ook niet vreemd gegaan maar hij heeft wel een tijdje een oogje op me gehad misschien fantaseerd hij gewoon te veel!
    fantasie heeft hij zeker!

16. Niet meer actief

Ik ben het eens met Mason010508: negeren...
    Hij doet het om aandacht te krijgen en jullie op de kast te krijgen! iedereen die jullie kent en dichtbij jullie staan weten beter toch? nou lekker laten lullen en idd als ze naar jou komen de waarheid vertellen.

Politie kan er helemaal niks aan doen, want wat doet hij? hij verspreid leugens...jah...ze kunnen hem moeilijk oppakken omdat ie liegt

Maar zou zelf ook LAAIEND zijn! ;)

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    je hebt toch portret recht daar kan je wel aangifte op doen, hij mag niet te pas en onpas foto's van jou kind laten zien op i-net.

18. BoBam

BoBam Niet meer actief

pff wat een sukkel! Of hij zegt dat het oude foto's zijn.

Ik ging het zelf oplossen, ik stuurde er wat jongens heen die zijn computer en mobiel mee zouden nemen, of zo ver kapot maken zodat hij er niks maar aan heeft, maar ja dat ben ik.
    En dan moet je er wel om denken dat die jongens vreemden voor hem zijn.
    beetje hard misschien maar vaak kun je het zo het beste oplossen, uit eigen ervaring. de politie helpt je toch niet altijd.

19. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Inderdaad, alimentatie eisen! :) En als hij dat weigert (zorg natuurlijk wel dat alles ontzettend publiekelijk verloopt) eis je een dna-onderzoek via het kantongerecht (ook dat zal uit zijn portemonnaie moeten komen). Als hij zijn gezicht niet wil verliezen en toe wil geven dat hij gewoon de hele boel aan elkaar heeft gelogen, zal hij hier nog in meegaan ook! En wat is er nou vernederender dan dit.....? Ik zou hem inderdaad terugpakken in zijn eigen spel!

20. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik zou het lekker laten gaan. Wie gelooft die inbeciel nou? Iedereen weet toch gewoon dat het jullie kind is. En zelfs al geloven mensen hem, zijn dat dan 'echte vrienden' van jullie? ik vind van niet.

Deel Deze Pagina