Ik wel. Heb t al heel de zwangerschap. Gelig, wittig, waterig, en in alle diktes en vormen. Heb al tig keer kweekjes gehad ivm evt blaasontstekingen of schimmels, kwam nooit wat uit. Je kan voor de zekerheid even na laten kijken?
had/heb ik ook! vooral de eerste weken!! is normaal. je hormoonhuishouding veranderd en daardoor kan de kleur ook anders zijn. ik vertrouwde het steeds niet en heb zelfs een uitstrijkje laten maken voor eventuele bacterieen. was mezelf nl gek aan t maken erover. er kwam niks uit. en volgens de arts is het volkomen normmaal!
Geen jeuk gelukkig. Wel vervelend. Maar lees dat er meer zijn die er last van hebben. En natuurlijk zou het kunnen komen door de verandering in je hormoonhuishouden. Je hebt ook minder weerstand speelt ook mee natuurlijk. Hoef ik me geen zorgen te maken. Moet dinsdag naar de gyn meld het wel even. Bedankt voor de reakties
Gyn zei tegen mij altijd, als het groen wordt dan moet je even aan de bel trekken, dat is een teken van een schimmeltje of infectie. Geel komt vaak voor, moet alleen niet naar groen gaan neigen. Ik heb het wel altijd even laten checken, ik had net als Tresje dat ik wel even zeker wilde weten of het niet iets was waar wat aan gedaan zou moeten wordne. Bij mij wordt het nu bijna neon geel...ga vandaag maar weer even navragen of dat wel goed is...hier ook geen jeuk of irritaties oid.
Hier ook wat geliger, niet echt heel geel maar meer een gelige waas. Heb het alle zwangerschappen gehad, en geen bacterie of schimmel gevonden, dus zal erbij horen denk ik.