Hey Ik ben nu 12 weken zwanger en had graag mijn haar geverfd bij de kapper! Voor de feestdagen weet je. Ze zijn al een serieus stuk uitgegroeid en zien er dan ook niet meer mooi uit. Nu weet ik echter niet of dat kwaad kan, de een zegt ja de ander zegt helemaal niet! Weet iemand daar nu iets meer over? Alvast bedankt en prettige feestdagen! Cate
Gewoon verven mag, geen probleem, maar het blonderen is uit den boze omdat er in het ontkleuringsmiddel schadelijke stoffen zitten. Hed dezelfde vraag 2 weken geleden aan mijn kapster gesteld (ik heb de kleur ferrari-rood op m'n haren staan en van nature donkerbruin haar, dus de uitgroei was niet om aan te zien. Nu lekker volledig trug dat verblindende rood)
hoi cate ik ben nu 34 weken zwanger en heb ook al 2x mijn haren laten verven bij de kapper,je moet het wel even tegen de kapster zeggen want dan houden ze er rekening mee want volgens mij hebben ze daar speciale verf voor. je hebt wel kans dat de kleur anders uitval,bij mij valt het telkens met een rode gloed uit,terwijl ik ze toch echt bruin laat verven. succes ermee! groetjes chanisse
hoi cate, ik was van de week bij de veloskundige en zij vertelde me dat je gewoon je haren mag verven (ik heb ook enorme uitgroei vandaar ) het schijnt dat er vroeger schadelijke stoffen in haarverf zaten maar tegenwoordig mogen die niet meer gebruikt worden. bijkomend voordeel is dat je haar minder vet is (als je net als mij last van vet haar hebt..) en als je juist een droge huid hebt is het beter om je haar van te voren niet te wassen omdat er dan een vetlaagje op je hoofdhuid zit,die beschermd tegen de stoffen, zodat het minder prikt op de huid... ik ga in ieder geval morgen mijn haar verven... succes.
Ja mag gewoon hoor! Dus laat je maar lekker verwennen bij de kapper! Bij mij pakte de kleur niet in de zwangerschap... na een paar dagen ging het er weer uit
BEDANKT Voor jullie reactie, maar ik weet het nog echt niet! Mijn tante is kapster geweest en zei me deze morgen, doe het niet!Tis trouwens maar voor een paar maanden he! Ze zei dat het toch nog altijd niet goed was en ja daardoor... Weet het echt niet! Maar toch bedankt Cate
in het boek veilig zwanger staat dat ze tegenwoordig ook verf op natuurlijke basis hebben. inderdaad ontkleuren zou ik niet doen. maar tis niet meer zo schadelijk als dat het vroeger was. gewoon even melden aan de kapper, en anders neem je toch een spoelinkie, dat is helemaal niet schadelijk. ze waarschuwen wel voor de lucht, niet zozeer dat deze schadelijk zou zijn, maar meer dat je er onpasselijk van kunt worden.
hoi hoi heb ze ook gewoon laten verven met spoeling hoor. merk alleen dat de kleur er vlugger uit gaat...... Maar je moet doen waar je je zelf het prettigst bij voelt........ grtjs Twinny
Ik heb zelfs mijn haar laten permanenten met een vloeistof op basis van natuurlijke producten. En dat is prima gelukt. Mijn haar zit lekker mooi in de krul.