Hallo allemaal, ben nu ruim 5 weken zwanger en ik zie nu al een bobbel boven mijn schaambot, is dat niet te vroeg? Normaaal komt je baarmoeder toch pas vanaf een week of 8 naar boven? Ik heb ook echt al een hele opgezette buik terwijl ik altijd een strakke buik had, misschien dat ik dan toch wel verder ben als dat ik dacht.... Spannend.... Ik had vorige maand negatief getest 4 dagen voor mijn nod, wel 5 dagen ongesteld geweest maar minder hevig en was toen wel al misselijk. Afgelopen aandag kwam er iemand van moeders voor moeders en die zei dat de test super snel uitsloeg die ze deed. Bij wie was er ook zo snel al iets te zien?
Hoi Laris, Je baarmoeder komt pas na 12wk voorbij je schaambot. Je baarmoeder groeit nu wel en daardoor moeten je darmen plaats maken en die worden dus naar boven geduwd. Je buik kan du al groeien (had ik ook) maar wat je nu ziet is nog niet je baarmoeder. Veel succes met je zwangerschap. Groetjes Jodi
Kan eerder. Bij mij kwam ie bij 9 weken al boven m'n schaambot uit, dat verschilt per persoon en zwangerschap (en dat ik een tweeling krijg werkte ook wel mee ) Maar 5 weken is wel heel erg vroeg!
bij mij was het met 10 weken dat het zeker 2 vingers boven mijn schaambot uitkwam en het is er echt maar 1
bij mij ook met 10 weken indd. maar 5 weken is wat vroehg. het kan ook je blaas zijn die wat omhoog geduwd wordt en indd je darmen. deze worden ook luier he als je zwanger bent waardoor ze voller zitten en je dus automatisch een dikkere buik krijgt. daar had ik vooral savonds lats van
bij mij nu ook 8 wkn en 2 dgn twee vingers boven bot! elke zwangerschap is anders. bij mijn dochter was het pas met 10 wkn en nu eerder
ff een vraagje hoor hoe voel je dan dat je baarmoeder boven je bot uitkomt? of ga ik dat vanzelf merken?
ja maar dat vind ik dan ook zo raar jij hebt het met 8 weken al er word door sommige gezegd dat het pas kan met 12 weken is het niet zo dat je het pas hoort met je eerst afspraak met de vk ben nu 6 weken voel wel wat weet alleen niet wat het is voel van alles idd whahahaha ben benieuwd wat ze volgende week zegt de vk
woepie de ene baarmoeder groeit sneller dan de andere. Bij mij komt het door vele zwangerschappen. ik voel zelf vanalles en weet niet wat nou baarmoeder is of niet maar denk dat de gyni heus wel weet wat hij zegt
woensdag ging ik naar de VK en was ik precies 12 weken. Mijn baarmoeder kwam twee vingers boven mijn schaambot uit. Volgens mij verschilt het van persoon tot persoon niet iedereen heeft de zelfde bouw en het zelfde hoogte van schaambeen lijkt mij, misschien ligt het daar wel aan. Je buik gaat opzetten door hormonen die je darmen in een andere positie dwingen dan lijkt het of je al heel snel groeit maar in werkelijkheid is dat niet zo. xxx jet
dit is in principe mijn 3e zwnagerschap waarvan 1 al voldragen dus ben benieuwd hoe snel het bij mij gaat ik heb ehct wel het idee dat ik iet al zie aan mijn buik
hoi dames....bij alle 2 mijn zwangerschappen...lag de groei van mijn baarmoeder 4 weken voor....dit heb ik bij allebei tot de 23ste week gehad en toen ging het gelijk lopen met de aantal weken dat ik zwanger was.....het is bij iedereen weer anders....nou werd mij ook verteld door de vk dat mijn baarmoeder een peervorm heeft.....en dat dat er ook mee te maken had.........ben benieuwd of het deze keer ook weer zo hard gaat met groeien.......groetjes tamara
hallo ik ben nu 25 weken en 2 dagen en ik ben 2 dagen geleden naar de verlos geweest en mijn baarmoeder ligt al voor een zwangerschap van 32 weken en zo gaat het al me heele zwangerschap dat tie voor ligt niks ergs dus dus mijn baarmoeder loopt al 6 a7 weken voor en zal nu niet zo hoog meer groeien ik ga nu meer in de breedte groeien groetjes chantal