hallo allemaal, vraag me af of ik nu wel of niet last heb van mijn bekken. afgelopen donderdag heb ik onze zoon naar de gastouder gebracht te voet, maar er geen rekening meegehouden dat er een dik pak sneeuw lag en dat erg zwaar duwen is :x. sindsdien heb ik dus pijn aan mijn bekken/heupen. heb voornamelijk pijn aan de voorkant, daar waar je je heupen voelt uitsteken en aan de achterkant precies bovenop de heupen. is dit nu wel of niet de bekende bekkenpijn? vanmiddag nog met de meubeld geschoven en natuurlijk nog meer last ervan nu :x. groetjes
Ik denk wel dat dit je bekken zijn meid. Ik zit nu al een maand thuis met BI en het zijn eigenlijk wat de zelfde kwaalen die jij hier omschrijft. Moest het niet overgaan zou ik toch even bij de dokter binnenspringen. succes
hmmm, hopelijk ga ik dan niet heel erge last krijgen aangezien ik nog maar vroeg in mijn zwangerschap zit. volgende week naar de vk, hoop dat zij me en duidelijk antwoord kan geven, anders ff naar de huisarts als ik last blijf houden. de pijn is vandaag minder, maar niet weg, helaas. bedankt voor jullie reacties. groetjes Jerlin