Ervaringen met acupunctuur bij zwangerschapsmisselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tamjedebamje, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zijn er hier dames die ervaringen hebben met behandeling bij de acupunctuur i.v.m. Zwangerschapsmisselijkheid?
    Ik ben erg misselijk, ben al een paar dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis i.v.m. Uitdroging.
    Nu heb ik medicatie, is het minder, maar nog wel storend aanwezig.
    Ik hoorde van iemand over acupunctuur, was benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft.

Groetem Tamara

2. ik heb dat gedaan.
    Het verlichte bij mij wel.
    En het bracht ook een bepaalde rust en ontspanning met zich mee dat is ook heel fijn.

Het is zeker het proberen waard

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gedaan. Bracht eerst wel verlihting maar kwam helaas toch weer terug. vVond het trouwens wel lekker om tijdens de zwangerschap te gaan.

Tijdends deze zwangerschap ben ik niet voor me misselijkheid geweest. Wel weer heel erg misselijk geweest tot een week of 20.
    Afgelopen donderdag wel weer geweest maar nu voor me bekken.

4. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Ik denk dat ik het maar moet gaan proberen,
    Misschien verminderd het wat.

Nog meer dames die hier ervaring mee hebben??

5. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder geen vrouwen met ervaringen?

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik ken wel iemand met ervaring ermee :) bij haar heeft het goed geholpen :) ze was nog wel af en toe misselijk, maar ze kon wel alles binnen houden gelukkig, dus haar ervaring is positief in elk geval :)

ik heb zelf altijd de instelling "baadt t niet, schaden doet t ook niet", dus ik zou gewoon poging wagen! :) sterkte!

7. angelique85

19 mrt 2009
    47
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb het ook gedaan deze zwangerschap en mijn misselijkheid was niet helemaal weggegaan (pas bij 14 weken), maar ik kreeg wel wat meer trek en ook in meer verschillende dingen. Dus waar ik voorheen alleen maar trek had in fruit, yoghurt en yogi kon ik dat steeds meer uitbreiden met ander eten en drinken.
    Ik zou het dus wel aanbevelen.

Deel Deze Pagina