Leuke manier om te vertellen dat je zwanger bent

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ranu, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Wij hebben het op verschillende manieren gedaan.

1. Rompertje gegeven met tekst: 50% mum, 50% dad = 100% perfect.
    2. Vakantiefoto's laten zien met aan het einde een foto van de echo.
    3. Cake met blauwe en roze muisjes erop meegenomen (zogenaamd iets voor bij de koffie) en dan de reactie afwachten als ze het zien.

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik hoop echt voor je dat het niet lang gaat duren..
    Ik dacht dit namelijk ook maar wij zijn inmiddels ook 2 jaar verder..

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

4. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Wij hebben de opa's en oma's samen uitgenodigd en verteld dat we ze een kleinigheidje wilden geven omdat ze altijd voor ons klaarstaan en veel tijd aan ons besteden. Ze kregen een schoenendoos (leuk beplakt met van de zelfklevende spul) met daarin een rompertje, flesje, kaartje met gedichtje en bovenop het boekje van nijntje "opa en oma Pluis". Was leuk om hun gezichten te zien toen ze de doos open maakten! Bij de ooms en tante's in spe, die kwamen op de koffie, hebben we ze beschuitjes met boter voorgeschoteld. Mijn vriend zei; het ziet er een beetje saai uit zo, maar we weten nog niet welke kleur erop moet! :)

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wij hebben het vorige week verteld. Hebben ze elk een boekje kado gedaan: "Te Quiero Abuela" en "Te Quiero Abuelo". Vermits mijn schoonouders spaans zijn, in het spaans dus. Mijn schoonmoeder begon te schreeuwen en mijn schoonvader kon geen kik uitbrengen en is in de sigaren gevlogen, haha. Is hun eerste kleinkind. Volgende week zeg ik het tegen mijn eigen mama, haar ga ik een mandje kado doen met allemaal leuke dingetjes: rompertje, sokjes, boekje, speen, luier, etc.

6. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik heb het al meer gelezen, maar wij gaan de foto's van de bruiloft laten zien op dvd, daar achter twee huwlijksreis foto's en een filmpje van bij de vk met echo foto ;)

7. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hadden van alles bedacht om te gaan doen.
    het liep toch even anders schoonouders gevraagd of ze nog een keer opa en oma willen worden hebben al een klein dochter van mijn schoonzus. en dat antwoord was natuurlijk ja en toen jullie ja wij.

mijn ouders is een ander verhaal heel leuk bedacht een pakketje te maken met allemaal baby verzorgings spulletjes.
    nu hebben we twee weken het bericht gekregen dat mijn vader de ziekte van kahler heeft dit is een vorm van beenmerg kanker en hebben we het anders aan gepakt.
    we hebben een foto gemakt van de positieve test de uitgeprint in een envelop gedaan en daar bij gezegt dat we een kadootje hebben en dat we hopen dat we daar met ons allen ondanks de zware periode die er aan komt ontzettend van kunnen gaan genieten en mijn vader de envelop gegeven het gezicht van die man is niet te beschijven zo geweldig en zo blij voor ons allemaal een licht puntje in de duisternis.
    nu is het zo dat vaders er niet aan gaat overlijden het wij hopen dat hij heel lang van het opa zijn kan genieten.

Deel Deze Pagina