Hallo allemaal wij willen eigelijk met kerst mijn zwangerschap gaan delen met onze ouders en broers/zussen. Maar ik weet me toch geen leuke manier te bedenken... echo krijgen we pas in januari dus daar kan ik niks mee doen, een zwangerschapstest inpakken vind ik zelf niet zo leuk ( en ben ook bang dat degene die het uitpakt zegt "wat is dit nou"en dat ik het dan moet gaan uitleggen ofzo). We hebben al wel een zoontje van 4 die we erbij kunnen betrekken. Die weet het nu nog niet (omdat hij het anders tegen iedereen gaat vertellen) maar dat kunnen wij hem natuurlijk wel enkele dagen ervoor ofzo vertellen. Wie heeft er een leuk idee voor mij?
Ik vind het leuk om iets te doen met een klein cadeautje. Zo hebben wij voor de ouders van mijn man een speen met I love Opa/Oma en voor zn broer en vriendin een slab met "tante's knuffel" en "mijn oom is de beste" Veel plezier met vertellen!
Hoihoi! Met sinterklaas vertelde mijn schoonbroer en zus dat ze zwanger waren. Dit hadden ze verpakt in een sinterklaas gedichtje waarin stond dat er een kadootje in aantocht was voor half juli, een nieuw familielid. Misschien leuk voor een pakje onder de kerstboom.. Dat was wel een hele verassing en erg leuke manier om het te vertellen. Liefs!
Je zoontje een trui ofzo met op de achterkant de tekst ik word grote broer. Niet echt origineel meer, maar wel super leuk.
Hoi hoi, Mijn vader komt na de kerst eten en heb dus een gedichtje voor hem geschreven: Lieve papa, Hopelijk een fijne kerst gehad, Ik heb nog iets voor je zonder lint, Maar ik zeg niet zomaar wat, Ik geef je een hint, Het is heel klein, Bijna onzichtbaar, Hopelijk vindt je het fijn, Want het is echt waar, De spanning duurt niet langer, Je dochter is ZWANGER!! Dikke kus van ons Ik ben echt benieuwd naar zijn gezicht!!