Hoi! Wij hebben eind oktober het jaarlijkse familie weekend weg. Ik zorg altijd voor entertainment en het leek me dit jaar wel leuk om een geinige variant bingo te doen. Heeft iemand ook ooit zo iets gedaa haha en kan mij op ideeën brengen
Klinkt gezellig Ik denk even mee... Gezichten bingo? Dat je 10 foto's van familieleden op kaartjes zet Of iets met quizvragen? Bijv. Wie kreeg soep over zich heen tijdens kerstdiner 2011? Wat is de trouwdag van ome Jan en tante Truus? Of een combinatie van de twee, dan moet je het goede antwoord aankruisen op je bingokaartje
Voor volwassenen of kinderen? Ik was onlangs op Centerparcs en daar deze ze bingo met plaatsjes, bv alles in het thema van 'keuken'. De items werden dan aan touwtjes uit een soort grabbelton getrokken (in het geval van de keukenspullen dan). Zo konden ook de allerkleinsten, die nog geen getallen kennen mee doen.
Zwingo! Liedjes (titels, artiest of beide) op de kaart zetten. En dan maar muziek afdraaien (korte stukjes). Soms erg hilarisch, je kan het liedje zo meezingen, maar hoe het heet........? Of wie het zingt???