Mijn zwager en schoonzus gaan trouwen. Nu willen ze graag geld en zoek ik dus een aparte manier om het te geven. Ze kunnen wel tegen een grapje dus kom maar op met de ideetjes.
wij kregen van alle collega's van mij een ballon. En iedereen had in zijn ballon geld gedaan. En op de tafel met cadeautjes hadden ze een standaard neergezet voor alle ballonnen. En ballonnen kan je zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk Veel plezier!
Hier staan ook leuke ideetjes op: Geld als huwelijk cadeau? 50 tips om van geld een origineel en leuk huwelijk cadeau te maken | Leuke en originele huwelijk cadeaus, trouwbedankjes, bruiloft geschenken en bruidssuites op een rijtje
Toen wij trouwden, waren wij heel verrast met een huiskamer vol geld! Iedereen had briefjes van 5 euro aan mijn vader gegeven en dit had hij aan touwen door de kamer gehangen.....
hier hadden ze een geldboom gegeven ( die boom heeft een griekse naam wat in het NL geldboom betekent) en daarin hing het geld, het zag er erg leuk uit!
ik haal bij de action van die juttezakjes met een beertje of hartje erop voor geld in te doen voor de bruiloft van mijn nicht hadden we geld in een fles gestopt met confettie erin
Vrienden van ons zijn een week geleden getrouwd. Omdat ze een kindje verwachten hebben we een luiertaart gemaakt en t (papier) geld in de luiers gerold.
Niet grappig ofzo maar ik vind het zelf erg leuk om een cadeau doosje te geven en er 'wensen voor jullie' op te zetten. En dan er in stoppen wat je wil. Ik had zaadjes van klavertjes4, hartjes soepjes, geld en nog meer.
Vrienden van ons hebben een postzak met kleingeld gekregen, hij werkt op de postafdeling. Een enorme berg lege petflessen is ook grappig. Bij een collega hebben we peper en zout stelletjes geregeld, ze kregen er rond de 100. Bij een andere collega een enorme doos ingepakt met daarin steeds kleiner doos, in het kleinste doos zat uiteindelijk het geld. Let op ze moesten ruim 15 dozen uitpakken
Ik was zelf crea bea geweest voor de bruiloft van n vriendin van mij. Ik had van papier mache hartjes gemaakt, die hol waren van binnen. En daar het geld in gestopt, en hartje dicht gemaakt. Die hartjes in een boom gehangen. Ik had er 7 gemaakt omdat dat namelijk van alle vrienden was,en iedereen had dan een eigen hartje waar dan een persoonlijke boodschap in zat en geld. Hartjes hadden we in hun huis op bed gelegd.
Wij hebben gisteren ook een geldboom gegeven. Hartjes gevouwen van allemaal 10 euro biljetten (vanwege de kleur) en deze met knijpertjes en lintjes vastgemaakt aan het boompje. Zag er super leuk uit!
Vandaag toevallig voor mijn broer een schoonzus dit gemaakt. Zij gaan vrijdag trouwen en wilden graag geld. Geld zo geven hou ik niet zo van dus vandaar op deze manier. Bekijk bijlage 328646 Ik hoop dat het een beetje te zien is maar das een roos gevouwen van 10tjes. Voor een vriendin van mij die ook graag geld wou hebben heb ik van 10tjes hartjes gevouwen en die in een kaart geplakt
Ik heb ooit een geldtaart gemaakt, zag er superleuk uit al was ie superzwaar. Verder hebben we ooit statieflessen gegeven ipv geld, deze aan een touw vastgemaakt waardoor ze een enorme slinger van lege flessen kregen
Wij hebben voor een collega allemaal blikken verzameld waar nog eten in zat zoals bruine bonen witte bonen sperziebonen die hebben we opengemaakt en daar zakjes met geld ingestopt en weer dicht laten maken bij de snoepwinkel...
Wij hebben toen we ceremonie meester waren iedereen prachtige pakjes laten maken. Grote ingepakte dozen met daarin een envelop. Beetje zwaar maken met zand, en ze denken een 2de uitzet te krijgen .. Mooie creaties kwamen mensen mee aanzetten!
jeetje wat zijn jullie allemaal crea. Geld vouwen lijkt mij best lastig of zijn daar voorbeelden van te vinden. In ieder geval bedankt voor de tips