Hoi, Even checken of sommige van jullie dit ook hebben. Ik ben 10 weken zwanger en ik ben sinds een paar dagen niet meer zo misselijk en moe. Nu ik na de vakantie weer aan het werk ben, ben ik zo afgeleid dat ik bijna niets meer merk van kwaaltjes. Meestal nemen de kwaaltje toch pas bij een week of 12 af? Komt jullie dit bekend voor? Liefs van Treintje
Hoi, Misselijkheid is bij mij ook al afgenomen alleen de moeheid word nu steeds erger. De rest van de kwaaltjes zijn ook stukje minder denk wel normaal hoor .
Hoi hoi, Bij iedereen zijn de kwaaltjes weer anders. Ook verandere ze elke dag. De ene dag zal je ermeer last van hebben dan de andere dag. Ik zelf had erg lang last van misselijkheid en de moeheid heb ik heel mijn zwangerschap gehouden. kwaaltjes komen en kwaaltjes gaan. Groetjes jet
ik voel me helemal niet zwanger ben niet moe misselijk en de andere kwaaltjes heb ik ook niet gehad in deze zwangerschap
Lastig hoor, het is bij iedereen zo verschillend. Ik zal maar moeten afwachten ben ik bang. Gelukkig mag ik donderdag weer naar de VK
Veel sterkte, bij iedereen is het anders. Sommige zijn helemaal niet misselijk en sommige de hele zwangerschap, wees blij dat het weg is
Hier ook eigenlijk helemaal geen kwaaltjes... Je vraagt je eigenlijk een beetje af of je wel zwanger bent.... Dus ik zal blij zijn als ik a.s. donderdag de eerste echo heb gehad en alles goed blijkt te zijn...