Hoi, Ik ben net een paar dagen overtijd en zit dus nu in mijn 4e week (heb een positieve test gehad). Spannend hoor! Wie nog meer? In elk geval alvast gefelicteerd! Welke "klachten" hebben jullie? Ik heb: - last van weeig gevoel in mijn buik/darmen - af en toe scherpe steken van onderuit mijn vagina naar achter mijn schaambot - licht gevoelige borsten - iets grotere tepels - geen pukkels meer (kreeg ik opeens na het stoppen met pil) Ben benieuwd!
Ja ik ben ook 4 weken zwanger. Ik ben erg moe, heb ook een weeërig gevoel in mijn buik en het borrelt ook in mijn buik gefeliciteerd trouwens
hallo Ik sluit me bij jullie aan. Vanmiddag test gedaan. care bleu staat op ongeveer 3 minuten de uitslag bij ons dus binnen het halve minuut. Nog keer test gedaan later en die gaf het ook aan en net zo snel Hier vier weken en 2 dagen. Heb zelf last van Vorige week goed aan het overgeven geweest. Nu nog weeig gevoel in buik darmen. Pijlijke bosten. Steken in schaamstreek gehad is nog heel ietsjess. En vermoeid. En vroeg wakker zijn. De rest ook allemaal Proficiattttttt en geniet er van.
Hier ook iemand 4 weken zwanger, vanmorgen positief getest en morgen ter bevestiging naar de HA. Hopelijk blijft het zo! mijn symptomen: met vlagen misselijk; opgeblazen gevoel; pijnlijke borsten; geen eetlust. groetjes Dorianne
Dorianne ook gefeliciteerdddd!!!! Geniet er van. Ik moet morgen ook nog naar de HA voor bevestiging van hem
Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!! Ik ga vanavond nog 1 test doen en als deze ok is, dan morgen de HA bellen... ik kan het nl nog steeds niet echt geloven.... oh ja, ben ook vroeg wakker 's ochtends...
nou De Ha feliciteerde ons ookkkk dus zit goed En kwam precies op het weken en dagen zwanger zijn als op me bannerrrr We zijn zo opgewonden hahahah dat ik vanmorgen om 6 uur al beneden zat. Ben vrij vandaag van me werk denk je wat later uit bed te gaan niet dus haha
Allereerst: gefeliciteerd! Ik zie dat je twee topics hebt lopen, dus deze doe ik dicht . Groetjes, Josien