Ha! Ik had ooit eens van vrienden een appje gekregen met blauw/roze muisjes en daar stond bij: Guess What!? Dat vond ik wel een leuke manier om bij vrienden en kennissen die je het niet persoonlijk gaat vertellen aan te geven dat je in verwachting bent. Jullie nog leuke andere ideetjes? (incl de foto?)
Ik heb op facebook een foto gezet van mijn hond. Hij had de echo aan zijn halsband. Naast de hond stond een boord met daarop: mijn nieuwe speelmaatje vanaf 16-10-2016. De facebookloze mensen heb ik de foto geappt. Hele leuke reacties op gekregen!
Ik had een foto van mijn dochter in een schommelstoeltje. Ze had daarop een shirt aan ; Only child met een kruis erdoor en daaronder Big Sister Big Sister | SHIRTS | van Pauline Daarnaast stond een poef met daarop een foto van de echo, zo een datumkubus met daarop de uitgerekende datum en erachter een kaartje van zwitsal met Ik ben onderweg! Bij dochter had ik op fb geplaatst; Of je nou met een pop gaat spelen of met een trein, wij hopen dat je gezond zal zijn en dan de echo erbij.
Wij hebben het verteld op een avond dat de hele vriendengroep samen was. Op een gegeven moment hebben wij een mandje gevuld met broodjes en daarop de tekst "Ons broodje is aant bakken, mag uit de oven 12/2016" op tafel gezet. Wij hebben het zo gedaan omdat ze steeds, voor de grap, vroegen of mijn oven al gevuld was...