Ik probeer regelmatig om hem te verassen met een etentje thuis, als Tygho om 7uur in bed ligt de tafel gaan dekken en dan rond half 8/8uur lekker eten met zn 2tjes. Helaas gooit hij meer dan 90% van alle gevallen roet in het eten met de boodschap dat hij iemand heeft uitgenodigd, of dat WE "plannen" hebben....
Toen wij 1 jaar getrouwd waren. 20 augustus 2009 heb ik hem verrast met een tripje naar parijs. Kleine man bij opa en oma gedropt.. EN man aan het handje meegenomen naar de p&r plek. Pas in de bus hoorde hij waar hij naar toe ging.. En we hebben echt genoten!!!!!(L)
@ Mencintai: Maar ja wat? Dat kan toch gewoon Als je dat een leuk idee lijkt! Ik ga wel eens als ik gedouched heb in mijn nakie bij mijn vent op schoot zitten, vindt hij ook niet vervelend! Hij werkt nu alleen thuis, maar toen hij nog op kantoor werkte deed ik elke dag een verrassing in zijn broodtrommel, M&M's, pepernoten, een lief briefje, een lekker koekje... Een positieve zwangerschapstest was ik nog niet aan toe gekomen haha Verder doe ik wel eens gewoon een kaarsje aan, of zeg ik 's avonds ineens: Ik heb wel zin om een filmpje te kijken! (Man houdt van films kijken maar ik ben erg ziek geweest en moest steeds om 9 uur 's avonds al naar bed, en nu gaat het steeds beter dus kan dat af en toe weer) 1 keer heb ik hem meegenomen naar een park, midden in de nacht, en allemaal kaarsjes mee en een kleedje en daar hebben we heel romantisch wat geflikflooid haha (was nog niet getrouwd, dus HET hebben we niet gedaan, zou ik ook nooit kunnen buiten haha!) Dat was schrikken joh, kwam er ineens een ander stelletje uit de bosjes haaahahahaha ik GILLEN! Ik had mijn man geblinddoekt ermee naartoe genomen namelijk en hij stond daar nog met zijn blinddoekje voor... komt erineens een vent uit de bosjes gesprongen hahaha! Niet de enige met dat idee dus... Schijnt een berucht bosje te zijn in amersfoort daar
Minimaal 4x per jaar... Dus ik heb maar 1x per maand gekozen En verrassen doe ik dan door bijvoorbeeld zonder dat hij het weet een boek of computerspel voor hem te kopen (wordt ie altijd heel blij van ) of soms door iets kleins, bijvoorbeeld door iets te eten of drinken te halen wat hij heel lekker vindt. Mijn man is snel tevreden
Ik zou mn vriend wel vaker willen verrassen, helaas hebben we het op dit moment niet erg breed, dus etentjes ofzo zitten er niet in. Maar een avondje verleiden zit er altijd wel in.
Verrassen hoeft ook niet veel te kosten! Kook eens z'n lievelingskostje, of zet een lekker koud pilsje klaar als ie uit z'n werk komt. Of een lekkere massage...
Ik maak wel eens een bordje klaar voor mijn man met wat fruit, wat worst en wat koekjes, dat kreeg hij vroeger wel eens van zijn moeder en dat vindt hij nog steeds lekker... Kost ook niks, je geeft gewoon wat je in huis hebt, hartstikke leuk! Wij hebben het ook niet breed(volgens mij heeft mijn man overigens een veel te duur verjaardagscadeau gekocht... maar dat wordt afwachten tot ik het zondag krijg...) Maar je kunt echt met gezellige dingetjes elkaar al verrassen... Een lief briefje, een dikke knuffel zomaar... Ik bel mijn man wel eens op als ik werk en dan ga ik onzin dingen lopen praten... kroeteloekepoek... oensnoeboe.... Zoiets dergelijks.. vindt hij erg leuk en grappig haha, kost niks, want ik bel van mijn werk vandaan haha!
Dat van dat fruit en koud pilsje e.d. is bij ons geen verrassing maar al gewoonte geworden. Koud pilsje ligt er altijd wel in de koelkast en bordje fruit krijgt ie vaak zaterdagochtend maar dan maak ik voor ons alle 3 iets extras. Een knuffel is toch ook standaard als hij thuiskomt? Of doen jullie datniet? Als ik of Man thuis kom dan is t altijd kus en knuffel.. Dat is dus geen verrassen maar gewoonte hier
Uiteraard! Knuffelen hoort er de hele dag bij, en 's nachts schijnbaar ook, want we liggen helemaal in het midden samen tegen elkaar aan. Als Manlief nog wakker is en ik slaap schijn ik helemaal tegen hem aan te schurken en hij doet het net zo haha! Vet gezellig vind ik het! En als de wekker gaat s ochtends, die zet ik altijd een half uurtje voor ik er echt uit moet, dan gaan we ook nog lekker even liggen slapen/knuffelen! Sochtends mn ventje verrassen met een slaperige vrijpartij is ook altijd wel succesvol! de meeste mannen houden toch wel van vrijerige verrassingen! Ik heb eens gelezen dat 90% van de mannen sex inplant bij de verrassing. Zo van: dan heb ik haar verrast, en heeft ze vast zin in seks...Ik vond het aandoenlijk hihi!
Whahahaha Dat is toch ook geen verassing meer he van die mannen! Als ze ons eens echt zouden willen verrassen, dan doen ze iets liefs; Zonder daarna meteen sex te verwachten. Dan ben ik pas echt verrast!
hoewel ik moet zeggen dat mijn man altijd hard zijn best doet mij te verrassen en dan geen seks verwacht... Meestal mislukken zijn verrassingen ook omdat ik er niks aan vind, hij wil nooit iets doen wat ik ECHT leuk vind want 'dan is het geen verrassing meer'.... met tot gevolg dat ik het vaak niet leuk vind... 1 keer was echt leuk, gingen we paardrijden maar daarna had hij zo'n pijn in zijn kruis dat vrijen er niet meer van kwam haaahahahah
hier doe ik wel veel hoor,schrijf regelmatig briefjes en die stop ik dan over het hele huis. zo heb ik op een keer ook eens het hele huis vol kaarsjes gezet en mezelf met een glaasje champi in bad gezet toen hij thuis kwam. ik heb ook al eens een stripact gedaan zomaar speciaal voor hem.
ik heb de opleiding pedicure gevolgd en in het begin had ik iemand nodig om mijn voetmassage op te oefenen en dat was dus mijn man. hij geniet hier echt van en dus als ik hem wil verassen dan zorg ik voor een aangenaam sfeertje en geef ik hem een voetmassage. vanavond doe ik er nog een schepje bovenop, ik geef hem een spa pedicure. ik ga ook zorgen voor een ontspannen sfeertje (kaarsjes en wierookstokje branden)
Vorig jaar februari had ik ook een verrassing voor mijn vriend. Ik had een luxe hotelkamer geboekt in Antwerpen. Verder alles eromheen geregeld: uiteten, bios, etc. Stiekem had ik een koffer ingepakt met overnachtingsspullen voor ons beide. Die koffer had ik achterin de auto gelegd. Dus 's morgens gezegd dat we weg zouden gaan. TomTom aangezet en toen moest hij gaan rijden. Hij had geen idee waar we heen gingen. Voor het hotel vroeg hij wat we daar deden. Dus ik deed de kofferbak open en pakte de koffer. Hij was aangenaam verrast! Op de hotelkamer champagne. Het was superleuk!