Ben me erg aan het verdiepen nu in koolhydraatarme recepten. Maar heb ook al wel door dat veel dingen die je maakt ook best prijzig kunnen zijn. Ik ben lid van verschillende koolhydraatarme dieet-pagina's op facebook. Daarnaast is er ook veel te googlen. Maar vind het leuk om van jullie te lezen wat lekkere recepten zijn. En daarnaast ook betaalbaar. Kom maar op met die recepten en ervaringen.
Courgette tagliatelle met stukje vis en geroosterde paprikasaus Geroosterde paprikasoep met geroosterd duits brood met roomkaas Linzensoep Ik heb ook koolhydraatarm gegeten en wil dit misschien weer oppakken ivm mijn diabetes.
Vandaag als lunch gevulde courgette en gevulde paprika op. Google maar eens; je kan er vanalles instoppen!
Ik maak regelmatig soep, oopsies inderdaad en lijnzaadcrackers met zalm, omelet met groente, ham, geraspte kaas. Ik vind de kookboeken van Oanh (Oanh's kitchen) ook lekkere recepten hebben
Dat laatste wilde ik ook net schrijven, de boeken van Oanh zijn top!! Vooral in het tweede boek vind ik echt lekkere dingen staan. Misschien heb je hem al gevonden op Facebook, de pagina van gobento. Daar kun je 8 (geloof ik) weekmenu's vinden. Helpt je aardig op weg. Al vast heel veel succes. Ik ben nu zo'n 5 maanden koolhydraatarm aan het eten.
Oahn heeft inderdaad lekkere recepten, maar wel veel sucrin. Daar lees ik wisselende verhalen over. Ben er gewoon wat huiverig voor
Bedankt voor de tips tot nu toe. Die sites kende ik niet. Vooral Gobento ziet er aantrekkelijk uit voor me en heb er al wat lekkere dingen gezien. Meer tips zijn welkom.