Mijn vriend is de allerliefste! En een geweldige vader! Kreeg vandaag ook zomaar weer 2 bosjes tulpen zo lief!
Jullie hebben het allemaal mis want ík heb de liefste al!! Doet alles voor me, koken, huishouden, met de kids spelen, is altijd lief en nóóit vervelend, hebben nooit ruzie..zegt alles af als ik m nodig heb. Niet te geloven zeg!! Wat heb ik het getroffen!!
mijn man is een geweldige vent, hij neemt het op voor zijn gezin tegen zijn moeder en zusje hij doet alles voor zijn kids, hij doet echt alles voor mij, maar dan ook echt letterlijk alles, ik ben chronische ziek en kan niet teveel inspanning leveren, wat met kinderen soms lastig is, manlief heeft daarom extra een baan genomen van maar max.28 uur, ( ik werk dus niet ! ) hij doet de was en de vaat , we hebben een huishoudster die 1 keer in de week het huishouden doet en de rest houd manlief elke dag bij. hij doet de boodschappen, hij doet dit allemaal zodat ik al mijn energie op het verzorgen van de kids kan vestigen. uiteraard doet hij ook dingen met de kids hoor. soms wanneer mijn ziekte zich zo erg heeft geuit..... zorgt hij voor de kids.... EN voor mij.... dan kan ik mezelf niet meer douchen,niet aankleden, en dat doet hij dan voor mij, en dat allemaal zonder ook maar 1 keer te klagen. ook neemt hij van zijn werk soms even een omweggetje en gaat dan naar de stad, en haalt mij heerlijke metworsten die ik zo lekker vind, Nee ik heb een echte lieverd.
Mejojo, wat een heerlijke vent, kan zo al merken hoe veel hij van je houdt! Hier ook een super vent! - Masseerde elke dag mn zere voeten toen ik zwanger was - Geeft me elke dag complimenten, en vind me echt nog mooi en sexy met mn tijgerprint buik - geeft me elke dag een kus voor hij gaat werken, ook als ik nog slaap - Stuurt elke dag lieve, grappige smsjes - Laat me elke dag lachen - heeft soms zomaar super leuke kadotjes voor me, die dan opeens thuis worden bezorgd of die hij ineens meeneemt.
Die van mij kan heel goed klussen, doet vaak de afwas, heeft de babykamer zelf geschilderd (een muurschildering met elfjes), komt wel eens met bloemen thuis en is erg knuffelig... Zo, dat is een fijne denkoefening. Die ga ik vaker doen!
Mijn mannetje heeft komende week zomaar een dag extra vrij genomen om toe te geven aan mijn nesteldrang die ik al weken heb ik wist echt niet wat ik hoorde. gewoon zonder te vragen!! echt een toppertje!
mijn man maakt elke dag koffie voor me,legt altijd de kleine in bed,helpt met tafel dekken en afruimen,doet altijd direct alles als ik hem wat vraag,vind mij nog na 10jaar de mooiste vrouw op de wereld,is een super stiefvader voor mijn andere 2kids(doet zelfs meer als hun eigen vader!) en bovendien is hij de beste minnaar op aarde en dat allemaal voor een turk wat zijn hele hebben en houden heeft achtergelaten in turkije om met mij samen te kunnen zijn en in een boeredorp komt wonen
oohhwww wat HEEEERLIJK om te lezen dat er ook dames zijn die zielsgelukkig van hun liefde worden/zijn..even lucht tussen al het "geklaag"door. Mijn mannetje behoord ook tot de top van de leukste, mooiste, liefste en ga zo maar door..mens,vriend,man en vader!! Upper de up svp!!!
Ondanks heel forse psychische problemen, is mijn lief zo'n geweldige vader. Hij en onze dochter zijn twee handen op één buik. Hij neemt altijd de tijd voor haar. daarnaast helpt hij mij waar ik kna, heb ik een vaste uitslaapdag gekregen in het weekend, én zonder morren helpt hij mee in het thuishouden. Ik bof maar met hem!
Ik ga niet teveel over mijn man zeggen, want dan willen jullie hem ook!! Mijn man is gewoon super lief voor mij en onze dochter. Het zijn vaak die kleine dingen die hij doet waardoor de kriebels na al die jaren nog steeds fladderen bij mij.... -zomaar spontaan een kopje thee voor me zetten -lieve smsjes sturen -een lief briefje schrijven -lieve opmerkingen over mijn uiterlijk maken -zware tassen van me overnemen Ik ben eigenlijk gewoon nog steeds net zo gek op mijn man als jaren geleden! Vooral als ik met ongekamde haren in sjoggingsbroek op de bak hang (lees: er dus niet uitzie) en hij zegt "wat ben je toch lief en wat ben ik toch gelukkig met jou en de kindjes!"
Nee, nee, nee... jullie hebben het allemaal mis Die van mij is de allerbeste, allerliefste! Want... Vorige week zag hij mijn flubberbuik en zei "goh, dat valt me nog best mee, ik had erger verwacht" (eerste keer dat hij mijn blote hangbuik zag sinds de bevalling)
Ik heb echt een schatje, tuurlijk kan ik hem soms achter het behang plakken haha maar hij mij ook *zijn beide nogal koppig* Is heel lief voor onze kleine bink, helpt me waar hij kan en nu ik aan het lijnen ben kookt hij voor zichzelf omdat hij het me niet te zwaar wil maken hihi.
Mijne zag hem direct na het bevallen met het douchen haha kreeg ik de opmerking 'goh, dus ik heb vanavond een bejaarde in mn bed liggen?' heb nog nooit zo hard gelachen lol
krijg net weer een superlief smsje van mn liefde.......(ja wij staan bekend als een "klef"stel hihihihi)
Mijn man is ook echt een simpele boerenpummel Hij is van maandag tot vrijdag weg voor zn werk en ziet dus niet hoe mijn leven er doordeweeks uitziet. Ook van opruimen heeft hij geen kaas van gegeten. Maar de laatste tijd word hij steeds attenter en merkt hij ook dat het opvoeden van een kind,het runnen van een huishouden,een thuisstudie en 2 middagen pw werken ook zeker niet licht opgevat dient te worden. Dat ik daar best wel moe van word. Hij vertelt me elke dag dat hij van mij en ons kleine mannetje houdt. En afgelopen zaterdag kwam hij met een mooie grote vaas met een orchidee erin thuis. Gewoon zomaar, omdat hij vond dat ik het had verdient.
ik heb een hele lieve zorgzame man! en na 11 jaar samen en 6 jaar getrouwd te zijn nog steeds mega klef hihi we bellen elkaar elke dag als we aan het werk zijn) of sturen smsjes.... of we zitten lekker saampies op de bank te kleffen hij doet gewoon onwijs veel en ik ben blij dat ik z`n lieve knappe zorgzame man heb! die daarnaast ook nog eens een super vader is voor onze 2 kindjes! ik weet wel dat ik hem nooit maar dan ook echt nooit meer kwijt wil! ok soms kan ik hem wel eens achter het behangplakken hihi maar denk dat ik hem er dan snel weer achter vandaan peuter hihi
vandaag weer zo enorm kunnen genieten van mijn man(nen) waren met zn 3tjes lekker in het park en hij pakte me vast en zei me dat hij zo gelukkig is met ons in zijn leven...aaahhhh....
ik heb ook een top mannetje hij vind het leuk om voor mij naar een zwijmelfilm in de bioscoop te gaan(niet te vaak hoor & ik moet dan af en toe ook mee naar een actie film). ook kijkt ie samen met mij gtst en babyboom ect(is echt niets in vergelijking hoevaak ik voetbal moet kijken). samen kunnen we vreselijk lachen(zelfs tijdens de voorlichtingsavond van de ivf bleven we grapjes maken). vinden dezelfde dingen leuk lekker uiteten, vakantie, bioscoopje pakken & shoppen(al moet ik wel van te voren zeggen wat ik wil kopen en mag ik daar niet van afwijken) hij kan echt alles in het huishouden en doet het ook uit zichzelf terwijl hij 5 dagen in de week werkt. stopt straks met voetbal om voor zijn kleine meid te kunnen zorgen op zondag. hij word vast en zeker ook een toppapa!!