Hallo dames. Het is tijd voor wat quality time met mijn man. Eventjes ademhalen met elkaar, zonder kinderen. Ik zoek een mooi hotel, liefst in een romantische setting, met uiteraard goede kamers/service/eten. Tips...???
Ik weet niet meer in welk hotel wij gezeten hebben. Maar je Moet ff Google kijken staat genoeg info over Brugge en hotels. Als ik straks thuis ben zal ik eens in album kijken of daarin staat welk hotel we hadden
weet niet precies waar maar je zou is kunnen kijken op van der valk hotels sommige kamer kan je dan een soort van thema kamer boeken met een romantisch sfeertje
In Brugge zou ik een bed & breakfast aanraden. huis 't Schaep. Ik vond t superromantisch, is wel aan de prijs. Weet niet wat je budget is?
Stadhouderlijk hof in Leeuwarden. Midden in het centrum. Grote kamer met een super mooie, grote jacuzzi op de kamer!! We zijn er geweest toen we 1 jaar getrouwd waren!
Duin & Kruidberg in Santpoort (Bij Haarlem) super mooi hotel, lekkere brasserie erbij en sterrenrestaurant evt.. T Godshuis, St Laureins (Belgie, vlakbij Gent) super mooi in oud klooster, met goed restaurant en Spa.. Beaumont, Maastricht, geweldig restaurant, mooie kamers en top stad natuurlijk Hotel New York, Rotterdam, gewoon heerlijk hotel, geweldig ontbijt, super restaurant, minder romantische stad maar wel heel veel te doen Villa Augustus, Dordrecht, slapen in oude water toren, vlakbij de biesbosch, dordrecht is super mooie stad Bliss Hotel, Breda, slechts 9 thema kamers, super mooi, heerlijk eten, goede uitvalbasis om dingen te doen.. Tja er is zoveel.. (als ik je verder nog kan helpen roep maar..)
Van der valk is vaak idd heel goed. Ik ben gek van het NH hotel in Scheveningen. Naast de deur de metro en lekker naar het strand!
thnx meiden. Ik denk dat Brugge me toch net wat te ver is... Maar ik zie mooie tips voorbij komen. Hartelijk dank daarvoor!
Landgoed Duin en Kruidburg in Santpoort! LANDGOED DUIN & KRUIDBERG | beheermodule: mobiele website Duin & Kruidberg Heeeeeel romantisch hotel met een super romantische omgeving.