Hallo, Wie weet waar een bruidszaak is, waar je zowel bruidsjurken als pakken voor de man kan passen? Het liefst in Limburg.. met google kom ik er niet uit. Het zit namelijk zo, deze week hebben we te horen gekregen dat onze moeder (52) terminaal ziek is. Het doet haar ontzettend verdriet dat ze zo'n dingen als ons zien trouwen, niet meer gaat meemaken. Daarom hadden we het idee dat we wellicht een pas sessie in een bruidszaak kunnen regelen, zodat ze ons wel nog in een jurk/pak heeft gezien. We zijn met 4 kinderen, 2 zoons en 2 dochters, dus zou fijn zijn als dat op 1 locatie kon. Dus de pas sessie is dus voor mezelf en mijn zusje en broertjes. Zonder de partners. Maar wel zodat ze ons nog in een trouwpak/trouwjurk heeft kunnen zien. Kan iemand ons helpen?
Honeymoonshop in Rotterdam daar kan het beide. Hier ben ik voor mijn jurk geweest. In Limburg durf ik het niet te zeggen. Heel veel sterkte met je moeder!
Ik zou het niet weten in die regio, maar heel veel sterkte de komende tijd alvast. Misschien een idee om echt te trouwen als jullie al zeker zijn van elkaar met je moeder als getuige? Niet dat je bijwijze van over een jaar gaat trouwen en dan je moeder moet missen. Maar goed ik weet niet hoe goed je relatie is natuurlijk
Nou het gaat zich erom dat we met 4 kinderen zijn, wat ze dus niet allemaal ziet trouwen. 3 hiervan hebben een relatie, waaronder ik dus. 1 nog niet. Maar kunnen natuurlijk niet allemaal echt gaan trouwen. Helaas.. want had haar graag erbij gehad. Dus de pas sessie is dus voor mezelf en mijn zusje en broertjes. Zonder de partners. Maar wel zodat ze ons nog in een trouwpak/trouwjurk heeft kunnen zien.
Dankje! Ik ken de zaak, is helaas een heel klein zaakje met 90% galakleding. Bruidsjurken zijn op n hand te tellen helaas.
Koonings in Deurne (ligt nog net in noord Brabant). Dat is een hele grote bruidszaak, waar ze zowel jurken als pakken hebben. Wie weet is het een optie. Sterkte met je moeder, wat een vreselijk nieuws
Ik zie zelf om eerlijk te zijn de meerwaarde niet van een trouwjurk aantrekken als je er vervolgens niet in gaat trouwen zeg maar. Dat kan aan mij liggen maar zolang er geen verloving is, is het net zo iets als niet zwanger zijn maar met een baby van een ander op je arm gaan staan zodat ze je met kind kunnen zien. Misschien valt het voor jullie heel anders hoor en is het wél echt heel belangrijk maar ik zou er dan idd eerder voor kiezen om te gaan trouwen als je relatie serieus is, als om voor de sier een jurk aan te trekken als er geen bruiloft gepland is?
Maar als dat voor mijn moeder wel meerwaarde geeft? We kunnen slechts alle 4 ECHT gaan trouwen. Ik heb een lange tijd een relatie, maar de rest niet, of niet eens een partner. Beetje moeilijk...
Dat kun je toch niet maken?! Een winkel is er niet om jullie persoonlijke wens te vervullen om vervolgens niets te verkopen. Je gaat toch ook niet doen alsof je een kind krijgt door met z' n allen te doen alsof je de babypark leegkoopt? Sorry dat ik het zo cru zeg, maar overweeg dit. Dat wed en walk is dan beter.
Graag alleen reageren als je antwoord op mijn vraag weet. Is al een klote situatie, en dan zit ik echt niet op andermans meningen te wachten wat ze ervan vinden, dat vraag ik namelijk niet en eerlijk gezegd interesseert het me ook totaal niet.
Ik vind het eigenlijk ook best apart. Jullie gaan alle 4 een jurk/pak passen terwijl er geen sprake is van een bruiloft. Zo'n zaak is toch bezig met jullie als potentiële klant, maar eigenlijk gaan jullie niks kopen.
Wat al is gezegd, koonings in deurne. Dichtbij Limburg. Het is giga groot en daar zullen ze je vast en zeker wel helpen
De situatie wordt van te voren toch uitgelegd en ik neem aan dat de zaak gevraagd wordt of ze al dan niet hun medewerking hier aan willen verlenen. De winkel kan dan akkoord gaan of niet. En ts heeft gelijk, het gaat er toch niet om wat jullie mening hier over is, het plaatsen hiervan in een topic als deze heeft ook geen enkele toegevoegde waarde. Ts, ik hoop dat je een bruidszaak kan vinden die mee wil werken om dit voor je moeder te organiseren. Ik vind dit een heel mooi gebaar en ik begrijp dat dit een belangrijk onderdeel zal zijn in het ziekteproces en de periode van afscheid nemen van je moeder. Ik hoop dat julie mooie herinneringen mogen maken deze dag. Sterkte!