Nu het weer 's nachts weer kouder word ben ik in dilemma wat ik zal dragen. Ik slaap nu in Mn ondergoed maar vind het ook heerlijk als het raam open staat. En dus is dat soms wel frisjes... dus vandaar mijn vraag Hihi. Wat dragen jullie 's nachts?
Alleen m'n ondergoed. Ik kan niet slapen/draaien met een pyjama aan. Slaap trouwens nu al onder het winterdekbed met een extra deken en het raam gaat echt niet open.
precies dit. In de.zomer.een nachthemd met korte mouwen en een short, in de herfst en winter een warme flanellen.pyjama met lange mouwen. En dikke warme sokken.
Wisselend haha. Hier ook graag raam open. Soms alleen onderbroek. Soms met joggingbroek, sokken en shirt...en dan gaat in de loop van de nacht alles uit... Normaal altijd alleen onderbroek
Een joggingbroek en shirt met korte mouwen. Soms sokken. Ben een koukleum. Als ik minder aantrekkelijk dan dit word ik nu snachts echt wakker van de kou. Als het nog kouder wordt doe ik een longsleeve aan. Als het écht koud wordt doe ik er 2 over elkaar aan en/of een extra deken. Maar ook als het buiten 30gr is geweest in de zomer dan nog ga ik met pyjama naar bed. Meestal ook lange broek, maar dan wel een dunne.
In de zomer niks. Als het koud is boven (oktober-april vaak) een trui en een pyjamabroek. Ben een koukleum!
eummmmmmm ik hoop dat niemand mij kent hier, ik draag echt heel veel.. ben een koukleum in bed. Overdag niet echt omdat ik veel in beweging ben. soms wel met pyjama, sokken en badjas in bed, en dan een dekbed en soms nog een extra fleecedekentje. Echt ontzettend sexy hahahaha Mijn man is warmbloedig en die heeft dan alleen een shirtje aan+ onderbroek
Een kort broekje en een hemdje. Mijn man is altijd echt gloeiend heet ->) dus als ik dan ook nog warme kleding aantrek dan zweet ik ons bed uit. Als het straks echt kouder wordt dan heb ik wel een lange joggingbroek aan en een shirt met lange mouwen. En wij hebben een elektrische deken, 1persoons. Die hebben we over dwars op het voeteneinde liggen. Altijd lekkere warme voetjes met dit weer
Pyjama: lange broek + shirt lange mouwen + hemdje. Soms trek ik mijn broek 's nachts uit als het te warm wordt. Wat ik me afvraag bij degenen die niets of alleen een onderbroek dragen... wat trek je aan als je 's nachts moet plassen of naar je kind moet? Of loop je dan ook zo rond? Lijkt me ijskoud namelijk!
Alleen een onderbroek, vind het verschrikkelijk iets aan te hebben in bed. En als mijn dochter wakker word in de nacht stap ik zo uit bed. Hoef alleen de speen te geven en klaar. Dus aankleden is beetje overbodig.
Onderbroek en korte broek, Eerder altijd een dik huispak zeg maar, en het liefst nog sokken aan haha, maar sinds de zwangerschap van mijn vierde heb ik het bloedheet in de nacht en sla halve wege de nacht de dekens soms nog weg, Als ik moet plassen trotseer ik de kou gewoon is er een kind wakker voor plassen of een slokje water dan ook lig er dan toch zo weer in .. Maar zijn ze aan het spugen of in bed geplast dat ik het bed moet verschonen doe ik wel even een vestje aan.
Zelfde hier. Raam open is in de slaapkamer sowieso geen optie, heb alleen een balkondeur die open kan