Bizzy, wat sneu voor je zoontje! Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude en hopelijk gewoon een goede nacht komende nacht MamsVanRobin, veel succes (plezier) bij de verjaardag, als je er bent zal het vast wel gezellig zijn! Gezelligemeid, welkom! Pfff ik ben moe vandaag, en het weekend is weer voorbij gevlogen, morgen weer werken
@ bizzy Groot gelijk heb je hoor dat hem lekker naar zijn opa en oma brengt, voelt ie zich toch een stuk fijner als op een kdv als tie ziek is. Gelukkig is Robin zijn verkoudheid en astma een stuk minder, moet morgen ook de heledag werken en dat betekent voor hem overblijven en bso..best een lange dag voor een 4 jarige...en helemaal als je niet lekker bent dus ben blij dat ie wat opgeknapt is. Hoop dat jou hoofdpijn ook snel minder is geworden..kun je niet echt gebruiken nu. Fijne dag morgen!!
Goede avond meiden! Weer de eerste werkdag van de week erop zitten wel weer erg vroeg uit de veren vanmorgen maar eigenschuld heb het te laat gemaakt gister en mocht werken van 7.15 tot 16.45. Kleine prima gehad bij oma en vannacht slaap hij er weer (standaard op maandag) dus nog een avondje voor mezelf..af en toe toch heel fijn! Morgen dezelfde dienst en woensdag weer vrije dag mag niet klagen he . Hoeveel uur werken jullie per week? Ik 25.5 met aftrek van pauze. Nou ik kruip de bank op flinstones kijken hahaha
Goedemorgen! Lekker hoor Bizzy, af en toe een avondje voor jezelf. Mijn hele familie woont helaas in Friesland, dat vind ik wel 's vervelend maar ach... 't is niet anders! Ik werk 32 uur, woensdag is mijn vrije dag! Ben jij ook altijd op woensdag vrij?
Hoi meiden! Nou de verkoudheid van me boef is nu gepaard met een nare hoest, hij zegt zelf mama wordt er moe van morgen ochtend voor het werk ff naar de huisarts! Wat een weer he het spookte gewoon vannacht hier (oud huis en veel is van hout en hoekwoning) wordt je niet vrolijk van! @Chiggy heel je fam in friesland dat is naar hoe ben jij hier zo beland dan? Ja ik ben op woensdag altijd vrij heerlijk!
Hallo mama's. Ik heb bij de vorige topic ook gereageerd dus reageer nu ook maar weer hihi. Ik ben alleenstaande mama en geen contact met ex of zijn fam. Hij heeft me verlaten voor een ander tijdens de zwangerschap. Ben alweer 3 jaar vrijgezel en omdat ik in het buitenland heb gewoond (tijdens zwangerschap weer terug in NL) heb ik hier ook (bijna) geen vrienden meer. Ik zou het ook erg leuk vinden om contacten te leggen met andere mama's (of ze nou alleenstaand zijn of niet, dat maakt mij niet uit )! Ik ben bijna 28 (oktober) en ik werk als gastouder en mijn zoontje is bijna 2,5jr oud en gaat naar de psz...
@ Winny welkom meid en ik sta open voor vriendschappen hoor ik weet niet waar je precies woont? Hier zo ontzettend trots! Hij heeft het ein-de-lijk door plassen doe je op het potje of de wc ineens de hele dag zinderlijk!!!!!!! Hij rent gewoon naar de wc en zijn beloningsstickers stonden eerst gek weg te verpieteren op de wc nu zijn ze bijna op!!!! Heerlijk zowel voor hem want hij is nu erg groot en stoer vind hij zelf haha en voor mamsje want die luiers kosten je een duit!!! Nu uitgeput in zijn bedje en hoorde net ik stoer in zijn slaap hahaha me kleine grote boef! Nou genoeg me kind de hemel ingeprezen ik ga lekker bank hangen
Dag meiden Ik ben niet alleenstaand maar leer graag moeders kennen uit de omgeving Ik kom uit Rotterdam, heb een dochter van 3 en verwacht in feb een 2e kindje
Hoi Sjudith welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd waar ergens in rdam woon je? Gefelici met je 2de zwangerschap! Wat heb je dochter trouwens prachtige namen! @ De andere meiden .....joehoe waar zitten jullie??
Hoi hoi Zal me even voorstellen Ik ben Judith ik ben 32 ik ben getrouwd met Angelo en we hebben een dochter van 3, Giulia. Ik werk in een hospice, 28 uur. Helaas nu al in ziektewet omdat ik steeds harde buiken heb. Waardeloos echt! We wonen in Charlois Ehmmm meer weten?
Zijn er meiden uit Rotterdam (e.o) die vanavond of morgenavond wat in Rotterdam gaan doen van een uur of 20:00 tot een uur of 00:00?
JOEHOEEE... ik kom me ook meldenn Sas... 26 en een zoontje van bijna 1 jaar!!! Owh en ik woon in Rotterdammm... is dit topic weer in de stand-by stand ??? of ligt het aan mij ???