Wij houden nogal van wat apartere namen Wat vinden jullie van Xenne voor een jongen? Kan het/kan niet?????
Vind het een meisjesnaam sorry...ben niet kapot van een X in een naam als beginletter maar is Xenn dat niet veel leuker, aparter en stoerder?
Oh.. Toen ik je titel zag dacht ik: Wat een leuke meisjesnaam! Maar toen opende ik hem en zie dat het voor een jongen bedoeld is.. Ik vind het helaas dus een meisjesnaam.
Ja, XENN vind ik echt heel erg leuk. Xenne vind ik wel oke, vind het prima kunnen voor een jongen, je hoort ook vaak senne.
Vind het ook meer een meisjes naam. Xenn zou een goed alternatief zijn. Namen beginnend met een x hebben niet mijn voorkeur.
Ik dacht ook meteen dat het over een meisje ging, Xenn vind ik dan idd wel heel erg leuk, lekker stoer en kort!
en senna is toch een jongensnaam, (in ieder geval, bij ons in de winkel heet het zoontje van een klant Senna) senne ken ik eigenlijk niet. Maar persoonlijk vind ik Senne en Senna geen mooie namen voor een jongen.. Maar als jullie het een mooie naam vinden, moet je vooral doen!
Senna en Senne zijn namen die voor beide geslachten gebruikt worden. Onze zoon heet Senna en wij kenden hem in eerste instantie ook alleen als jongensnaam. Oorspronkelijk Italiaans geloof ik. Maar tegenwoordig hoor je de naam vaak voor meisjes. Wel jammer, maar wij vonden de naam gewoon erg leuk! Ben zelf ook niet zo gek van de X als beginletter, vind het niet zo lekker uitspreken eigenlijk...
Ik ken een jongen Senne, een meisje Senna en een meisje Xanne. Mij doet Xenne aan een meisje denken (doordat het op Xanne lijkt?), maar als jij het een superleuke naam vindt, waarom niet doen dan? De naam zal echt bij je zoontje gaan passen. En je geeft aan dat je van aparte namen houdt.. Missie geslaagd!
Ik vind het ook een meisjes naam. Een meisje bij mij op het KDV heet namelijk Xavienne en daar doet het mij aan denken. Ik vind het wel echt een hele leuke naam trouwens.
Ik vind het een super leuke naam!! En het kan voor zowel een jongen als een meisje vind ik! Onze dochter heet Senne, maar ken ook jongens die zo heten. En krijg ook wel eens te horen dat is toch een jongens naam. Maar daar geef ik niet om ik vind het een leuke naam en dat is het belangrijkste.