Foto's van buik

Discussie in 'De lounge' gestart door Miszmii, 26 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Heey meiden,

Ik zit dus al heel lang op een ander forum(niet voor zwangeren gewoon een meidenforum). Maar omdat ik geen foto's van mijn buik wil maken(omdat ik me er nog niet prettig bij voel) lieg ik volgens haar over mijn zwangerschap! Ze vind het raar dat ik geen foto's wil maken ervan! Maar ik ben nog wel 15 dus voel me er echt niet prettig bij. Is het raar dat ik geen foto's wil maken?

2. Niet meer actief

Nou ja zeg. Dat bepaal je toch gewoon lekker zelf of iemand een foto van je buik te zien krijgt of niet?! Gewoon langs je neerleggen dus wat anderen daar van vinden.

3. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Naja de meesten geloven me op dat forum wel. En dan ze twijfelen over een zwangerschap van iemand op dat forum snap ik ook nog wel(het is een forum met vooral tieners). Maar ik zit daar al vanaf 2003 waarom zou ik dan nog liegen? Ik ben geen newbie ofzo meer! Maar wil helemaal geen foto's van mijn buik maken, ik ben niet trots op mijn buik, en niet trots dat ik zo jong zwanger ben! Maar wel trots op het kindje wat erin zit. Maar mijn buik vind ik gewoon nog heel moeilijk te accepteren.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kan me dat wel voorstellen.
    Zoals jij moeite hebt met jouw buik zo heb ik bijvoorbeeld moeite met buiken in het algemeen. Het is iets heel confronterents en in jouw geval staat het "los" van het wondertje wat erin groeit.
    Mijn zus was zwanger (8 dagen geleden bevallen) en ik had heel veel moeite met haar buik. Nu is de kleine er en met haar heb ik eigenlijk helemaal geen moeite. De baby staat momenteel verder van mij af dan de buik (is het nog te volgen).
    Je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt en het belangrijkste is dat je stapelgek bent/wordt op je kleintje!
    Het is niet bedoeld als reactie waarin ik het alleen over mezelf heb...maar meer dat ik je begrijp!
    Elmo

5. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik ben heel blij met het kleintje in men buik! Ik accepteer dat ik een kindje krijg waar ik voor moet zorgen en alles, dat ben ik heel blij mee. Alleen mijn buik zit ik nog heel erg mee. Voor de rest heb ik alles geaccepteert. En ik snap voor jou ook heel goed dat het confronterend is, en dat je het niet fijn vind!
    Hoop dat jij ook snel zwanger mag worden!

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik zou dat meisje lekker laten geloven wat ze wil geloven. Niet iedereen vind het prettig om een foto van de buik te laten zien. En jij bent daar eentje van en als dat meisje daarom denkt dat je liegt dan is dat toch lekker haar probleem?
    Ik zou erg teleurgesteld in haar zijn omdat je zegt dat je al een tijdje bij dat forum post.

En voel je niet schuldig of rot om het feit dat je je buik niet kunt accepteren want misschien komt dat nog wel en zo niet dan weet ik zeker dat je straks hartstikke van je kindje gaat genieten. Lekker laten praten die meid!

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Belachelijk! Moet je toch lekker zelf weten...

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Belachelijk zeg je bepaald lekker zelf wat je doet!

9. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    vind het ook raar. Maak wel foto's van mijn buik maar alleen voor mezelf (en eventueel later voor het kindje), maar daarom lieg ik toch niet.
    En je moet vooral doen wat jezelf wilt, en als jij dit zo wilt dan is dat zo. Die andere heeft dan lekker pech.

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik vermoed dat ze alleen bewijs wilt hebben over het feit of je wel echt zwanger bent

ikzelf heb een dochter van bijna 13 en is ook niet echt te overtuigen van bepaalde dingen voordat ze bewijs heeft gezien :)

hou het daar maar op , ze zal het pas geloven als ze het ziet
    maar als jij je ongemakkelijk voelt hierover dan moet je het zeker niet doen meis

echter het is wel een mooie herinnering voor je later
    maar hou hem dan lekker voor jezelf

laat ze verder maar lekker kletsen, jij weet tenslotte beter toch? :)

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Als je er echt mee zit kan je ook nog een echofoto scannen natuurlijk. Maar alleen al uit principe zou ik me er niets van aantrekken als ik jou was.

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik sluit me aan bij het bovenstaande, maar kan me tegelijkertijd voorstellen dat jij dat eigenlijk wel weet, maar dat je het gewoon heel jammer vind dat je, op een forum waar je notabene al jaaaaaren komt, je nu op zo'n achterlijke manier moet gaan zitten 'verdedigen'. Hoe haalt die meid het in haar hoofd om je dan maar gelijk voor leugenaar uit te maken, zeg...het is vast iemand met weinig sociale gevoelens....of gewoon nog een vreselijke puber! Houi jij de eer maar aan jezelf en reageer maar gewoon niet meer op dat topic. Mijn ervaring hier is ook dat het dan vanzelf weer naar de achtergrond verdwijnt.

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Meid, ik heb je maar 1 ding te zeggen... Denk aan jezelf en doe ALLEEN dingen waar JIJ je prettig bij voelt!

Dikke kus Joyce

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je moet die meid lekker laten lullen! Steek je energie lekker ergens anders in. Zij is het helemaal niet waard!

15. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Wat een bullshit zeg, sorry voor mijn woordgebruik...maar je niet geloven omdat je geen foto maakt, wie denken zij wel dat ze zijn? Het zijn meiden op een forum, geen hartsvriendinnen die je elke dag ziet? Tjonge jonge!

Kan me ook heel goed voorstellen hoor, wat jij zegt over je buik. Ik moet eerlijk zijn, dat ik met mijn eigen buik geen moeite heb, maar ik hoef de buik van mijn bijna uitgerekende schoonzus ook niet te zien, tenminste, met een trui aan is het prima, maar ik ontdekte laatst dat ik de blote buik nou niet echt geweldig vond om naar te kijken....kijk ik anders toch ook niet naar?

Dus nee, doe jij ff lekker wat je zelf wilt! Ik vind dat jij het allemaal erg knap doet met je zwangerschap, dus wees daar trots op! En als jij geen foto van je buik wilt maken, dan niet. Als zij je niet gelooft, dan is ze ook het gesprek verder niet waard!

Toch?

16. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Heey meiden, bedankt voor jullie reacties.

Ik had inderdaad al een echofoto erop gezet. Maar nog wou ze een foto van men buik hebben. Naja echofoto zegt toch genoeg? Kan het van internet afhalen natuurlijk maar waarom zou ik dat willen?
    En als ik er echt om zou liegen zou ik gewoon zeggen dat ik totaal nog geen buik had dat je er nog niks op zag. Mijn tante had het met 5 maanden namelijk ook nog niet. Maar ik heb de buik wel dat ontken ik ook echt niet.

17. Niet meer actief

ben je gek meid, jij bent gewoon wat gereserveerder dan anderen dat kan toch :(

ik hoef ook niet aan anderen te laten zien wat voor buikje ik heb, het is niet interessant genoeg voor mij om dat aan anderen te showen, nou prima toch :)

meid als ze jou niet wil geloven omdat jij niet de behoefte hebt om je te verantwoorden, NOU LEKKER BOEIEND DAN! ;)

Deel Deze Pagina