We hebben 2 dochters whitney en jadey (djeedie) nou vinden we de naam sam (sem) leuk past dit erbij? Of hebben jullie een andere optie?
Ik vind Sam/Sem een leuke naam! Maar om nou te zeggen dat het goed matcht bij de andere namen, nee.. Maar goed, ligt er maar net aan of jullie dat belangrijk vinden!
Is het voor een jongetje of een meisje? Ik vind Sam namelijk voor allebei kunnen.. Net als Truus vind ik de naam niet echt bij de andere 2 passen.
Oke,dan is dat duidelijk! Ehm.. ik heb even gekeken op naamkunde.net (daar kun je een naam intypen en dan krijg je de meest voorkomende broertjes/zusjes namen) De namen die er uit kwamen zijn: Rodney Mitch Leroy Giovanni Wil niet zeggen dat ik ze allemaal leuk vind hoor..
Vind Sam er ook niet echt bij passen. Whitney, Jadey & ... Mitchell Dylan Byron Michael Cameron Of... Samuel en dan zelf afkorten naar Sam, als je echt Sam wil.
Ik vind Sam/Sem ook een leuke naam, maar om nou te zeggen dat het bij de meiden past... het is zo'n korte simpele naam vergeleken bij je meiden! Toch vind ik dat je het moet doen als jullie het leuk vinden, het is toch ook wel een naam die overal wel bij past vind ik.
Ik vind sam leuk. Sammy daarentegen vind ik verschrikkelijk. Ik vind Rodney wel leuk bij de andere namen...
Als je Sam schrijft, maar het wilt uitspreken op z'n Engels ben ik bang dat je zoontje telkens mensen moet gaan verbeteren. Whitney, Jadey en..... Tyler Quinn Dean Ik zou dus gaan voor een duidelijk Engelse naam zodat er geen verwarring over de uitspraak kan ontstaan.
waar dan? kan het niet vinden.. edit: gevonden. ontopic, vind de naam ook niet zo passen bij je andere kindjes.