Mijn laptop (ongeveer 15 inch scherm) is af aan het takelen.Nu zat ik te denken aan een minilaptop. Zo`n mini (10,1 inch) gaat lang mee zonder aan de stroom te zitten en is niet zo zwaar.Lijkt me ideaal.Twijfel alleen of het net niet te klein zal zijn? Een tablet lijkt me niet zo handig als je veel typt? Ik zit graag op de bank met laptop op schoot,dat lijkt me met een tablet zo onhanding. Wie wil z`n ervaringen delen?
Ik vind zo'n mini-laptop net niks. Het scherm vind ik te klein om prettig op te werken. Ik zou voor een gewone laptop gaan, kun je prima spelletjes op spelen, films op kijken enz.
ik heb een minilaptop, 1 tip, neem als extra optie een high resolution screen dan kan je je beeld heel duidelijk maken ook al is ie kleiner. verder, heel handig ding, je toetsen zitten dichter bij elkaar maar dat went zo ik ben er tevreden over!
Ik heb een mini laptop en ik zweer erbij! Heb eerst even getest bij de media markt omdat ik ook dacht dat hij te klein was en dan voornamelijk voor tekstverwerken. Maar dat valt reuze mee! Ik gebruik hem voornamelijk voor school en hij is handig in gebruik en makkelijk mee te nemen. Het enige nadeel vind ik dat er geen dvd in kan (in die van mij dan), helemaal nu mn dvd-speler het begeven heeft.
@vlekje, klopt, ik heb er een externe dvd speler bij die kan je erop aansluiten met een usb aansluiting.
Ik wil hem vooral gebruiken voor internetten,msn,zp enz. Twijfel alleen zo of ik het scherm niet te klein vind. Mss gewoon eens gaan proberen.Zag trouwens ook dat er 12 inch zijn,mss is dat net iets handiger. Mij lijkt het lichtgewicht ook wel handig
nee ik kijk er geen films op, ik doe er puur internet, sollicitatiebrieven, administratie, mail etc op
dat had ik niet verwacht! Ook qua snelheid? Op zich is het ook niet heel erg als dat niet zo goed gaat.Mijn man heeft een laptop die hij alleen overdag gebruikt,dus daar kan ik `s avonds evt op kijken
Ik heb een minilaptop en vind hem prima. ik gebruik hem ook het merendeel voor lekker op de bank internetten, en zoals je kunt zien, gaat dat prima!
Ook dat is even wennen. Zit nu achter mn vaste pc en die heeft een behoorlijk groot scherm. In het begin was het even behoorlijk omschakelen, maar ben er nu aan gewent. Anders om was erger denk ik (ineens mega letters )
Ik heb al een beetje rondgekeken en ze zijn er vanaf ongeveer 200 euro.Ik zou wel graag een witte of ander vrolijk kleurtjes willen Maar die zijn over het algemeen duurder en daar heb ik geen zin in hihi
Ik krijg geen last van mijn ogen. soms zit ik er wel eens een paar uur achter en zelfs dan nog niet.. Je moet er wel even aan wennen, maar dat ging bij mij vrij snel..