Leuke meisjeskleding voor 5+ jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door momwithcamera, 2 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.515
    8.366
    113
    @Liekje81 en @sabagirl: Ik heb ook in de sale nog het eea voor de jongste gekocht, maar ze hadden toen al niet veel meer in de maten en smaak van mijn dochters. Voor de oudste hadden ze toen al niets meer (die past alleen de broeken nog).
     
  2. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.261
    5.213
    113
    Ik kan dat nergens vinden dat billy en lilly gestopt is, ik wilde juist weer eens gaan kijken in de volgende maat voir mijn dochter. Ik zie inderdaad geen nieuwe collectie, maar ook geen bericht dat ze gestopt zijn?
     
  3. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.515
    8.366
    113
    Stond op Facebook.
     
  4. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.261
    5.213
    113
    Aha, ik heb geen facebook, dus dat verklaart. Wel jammer, was altijd erg leuk en best wel goede kwaliteit terwijl het toch goed betaalbaar was.
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb geen tips maar heb hier hetzelfde met de zara kleding. Vond dat ze altijd echt leuke dingen hadden voor meisjes tm 5 jaar. En kocht er best veel om te combineren met leuke merkkleding. Helaas word dat nu allemaal net aan qua lengte van de mouwen en de kleding voor de meisjes vanaf 6 jaar vind ik bij zara niet leuk. Voor mij dus ook een zoektocht om nog leuke dingen te vinden die ik kan combineren met haar merkkleding.
     
  6. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.559
    3.596
    113
    :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

    Ik ben al ruim 10 jaar moeder....wááróm heb ik nog nooit in deze webshop gekeken?!?!?!
    Een snelle inspectie van de betreffende site, leert me dat ik het nog ruimschoots goed kan maken. Is het niet voor mijn eigen kinderen, dan wel voor de dreumes van mijn vriendin :D:roflmao:

    Edit: * heeft in het babygedeelte geneust.... Ik moet echt nog een baby voor mezelf knutselen! *
     

Deel Deze Pagina