Dank jullie wel! Ik neig nu meer naar Elena, maar mijn vriend blijft bij Elea... Ik ben een beetje bang dat Elea zo geknutseld overkomt, wat vinden jullie hiervan?
Ok vind elea prachtig en sierlijke en de schrijfwijze lijkt wat geknitseld maar de uitspraak weer totaal niet! Volg je gevoel en wacht anders tot ze er is en beslis dan! Misschien is ze ( dit idee heb ik bij de namen hoor) slank klein en rustig een echte elea misschien heeft ze een lekkere bolle toet en is ze heel bewerkelijk en huilt ze meteen heel krachtig dan vind ik het een elena! T is maar een voorbeeld!
Ik vind Elea inderdaad geknutselder overkomen dan Elena wat ik veel mooier/stijlvoller vind. Ik ga dus voor Elena, mooie naam.
Ik ga voor Elena zoals zwangervan2e zegt is ook een idee. Als je haar vasthebt kijken welke naam dan het beste voelt ej bent bijna uitgerekend, spannend zeg!
Bedankt meiden! Het wordt waarschijnlijk inderdaad kijken wat we het beste bij haar vinden passen. Hoewel vriendlief nu ook steeds meer richting Elena begint te buigen, dus wie weet redden we het nog om voor de bevalling een naam vast te stellen
Ik ga ook voor Elena. Alhoewel mijn eerste idee Elea was maar ik vind het dan toch teveel lijken op Leah waar dan gewoon een E voor is geplakt zeg maar. Dus ELENA.... prachtig!
Elea vind ik persoonlijk leuker, net iets origineler. Elena praat niet zo lekker, voor mijn gevoel hoort daar een h voor om het lekker te laten lopen. Leah vind ik trouwens ook leuk, (zie ik net hierboven staan, ik ben wel enthousiast)
Ik ga voor Elea, vindzelf Elena een beetje ouderwets... Elea, nooit van gehoord, maar het bekt wel lekker zegmaar .