Hallo, We hebben al een hele leuke jongensnaam in gedachten bij Xavi, maar komen niet uit de meisjesnaam. Ikzelf vond Ninthe erg mooi, maar mijn man niet. Mijn man kwam met Nikki, maar dat vond ik niet zo (te gewoon zeg maar). Heeft iemand nog ideeen? We houden wel van aparte korte namen. Alvast bedankt! SBS
Ik weet niet of je er van houdt hoor, maar deze vind ik in het kader aparte namen (a la Xavi) wel leuk: Queeny Nova Quinty Bapke Caelyn
Alvast bedankt voor de snelle reacties. Moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet van de namen ben die eindigen op een a. Verder wil ik het niet te ie-erig maken. We vinden bijvoorbeeld Lindi een hele leuke naam, maar Xavi en Lindi wordt weer zo ie-erig... Lastig, lastig dus! En Niki, Niki is ook niet zo gewoon, maar wel een naam die je wat vaker hoort voor mijn gevoel. Tenminste ik ken er al een paar die zo heten....
Ik ken een meisje dat Sapho (Saa foo) heet. In het begin moest ik er even aan wennen, maar nu vind ik het een erg leuke naam. Xavi en Sapho (of Safo) vind ik wel een leuke combinatie.