Dag allemaal, Ook wij hier kunnen geen keus maken in dit rijtje jongensnamen. Bij geen van de namen hebben we echt een wauw dit is hem gevoel maar we vinden ze wel leuk. Ties/Thies Siem Daan Luca Tijs Tiem/Thiem Welke naam/namen vinden jullie leuk, en waarom een bepaalde naam niet? Ties vinden we wel stoer, maar zijn een beetje bang straks op school voor plagerij. Daan is ook leuk, maar komt toch best veel voor. We willen wel een korte naam. Wie kan ons de keus makkelijker maken.... Groetjes esra
Ties! Erg leuk Daarna Tijs. De rest vind ik niet zo.. Met name Luca niet echt leuk. (ik ken teveel honden die zo heten denk ik)
Ik vind Ties ook heel leuk! En wat betreft plagerijen: kinderen weten overal, op elke naam, wel iets te verzinnen, daar zou ik het niet voor laten
Ties vind ik erg leuk! Om het je nog wat moeilijker te maken. Wat vind je van Loek? Ook kort, stoer en niet zoveel voorkomend. Succes!
hier zijn weer veel kindjes die Siem en Ties heten... wij hebben zelf een LUKA (kroatische versie), vind(en) ik (wij)persoonlijk mooier dan de italiaanse versie luca...