De naam "Timo" staat vooralsnog op nr. 1 voor de kleine die gaat komen, alleen er blijft bij mij iets knagen en ik denk eindelijk te weten wat het is. De schrijfwijze van de naam.. Ik wil geen naam waarbij hij altijd mensen moet corrigeren bij het uitspreken of schijven, maar hou van de andere kant ook wel van een "apartere" naam. Beetje tegenstrijdig Wat vinden jullie? - Timo - Thimo - Tiemo - Thiemo - Thymo (hoewel dit waarschijnlijk verwarring oplevert met uitspreken)
Timo, simpel en duidelijk. Als je een andere wil zou ik Thiemo kiezen. Thymo (tijmo) Thimo (tìmo) zou ik zelf anders uitspreken en tiemo staat in mijn ogen gek.
Gewoon Timo. Volgens mij is dat de originele schrijfwijze en waarom zou je die veranderen? Ik vind het echt zoeken naar originaliteit. Ik sta er overigens wel van te kijken dat je een eenvoudige naam als Timo op zoveel manieren kunt schrijven.
Dat is wel een gekke uitspraak, er staat toch geen trema op de e? Ik zou ook echt voor Timo gaan, leuke naam!
Hihi duidelijk, bedankt voor jullie reacties. Misschien is het inderdaad wel onnodig zoeken naar originaliteit. Lastig, een naam kiezen!! Ps. Timo zou ik inderdaad uitspreken als "Tiemo" dus de "e" spreek je sowieso uit.