mijn meisje word half nederlands- half thais, dus wel een beetje getinte huid.. kan haar dus geen oer nederlandse naam geven, dat staat niet. Wat vinden jullie van Soraya?
Een vriendin van mij het zo dus daar denk ik dan gelijk aan. Mijn smaak is het niet zo, maar wel een mooie naam voor half Nederlands en half Thaise
Ik vind het zelf geen mooie naam. Lynn, Esmée of Jasmijn vind ik wel weer mooi bij een getint (oosters) kindje. Of Jade, op z'n Nederlands uitgesproken dan wel.
ik woon ook in het buitenland, dus alles word op zijn engels uitgespoken, dan word het Yasmine, anders is het niet uit te spreken. ik vind Bailey en Gaby ook wel leuk.. maar bailey moet ik weer zo aan drank denken.. wat vinden jullie van die namen?
In eerste instantie dacht ik nee... Maar sinds ik las dat het kindje een beetje getint is vind ik het eigenlijk toch wel leuk. Bij een volledig blank kindje zou ik het een tikkeltje ordinair vinden, maar omdat het kindje dus getint is vind ik het helemaal niet meer ordinair maar juist een beetje exotisch.
vind ik wel een mooie naam, ik heb ook getinte dochters en had safiya (schoonheid), nayana(mooie ogen), tierney, nanou(oe), sari fay, nog op mijn lijstje staan het gaat erom wat jullie mooi vinden voor de kleine toch?