ik vind Nina ook echt leuk! Floor is niet mijn smaak, Evi is niet zo leuk voor een volwassen vrouw. Saar en Lisa vind ik best oke .
leuke namen! Saar en floor vind ik 't leukste. Dan nina en lisa, maar nine/niene en lise vind ik dan net mooier. Evi is de enige naam die ik echt niet mooi vind. Ik zie nu dat je een overleden kindje sam hebt, wat erg. Dan zou ik voor saar gaan, door dezelfde beginletters!
Over Evi twijfel ik ook, omdat ik het een hele leuke naam vind voor een jong meisje, maar kan me er niet zo goed een volwassen vrouw bij voorstellen. Saar heeft absoluut mijn voorkeur, vind het een lieve en stoere naam en dat trekt mij heel erg. En inderdaad wat jij zegt, Lotti, aangezien Saar met de twee zelfde letters begint als Sam vind ik het heel mooi. Net alsof we een soort van vernoemen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat als Sam nog zou leven ik niet voor Saar zou kiezen. Sam en Saar, krijg er een Jip en Janneke gevoel bij. Maar aangezien we helaas de 2 namen niet zo vaak samen zullen zeggen vind ik het juist mooi. Nina, staat bij mij op nr 2, maar vindt mijn vriend niet zo. Hij vindt Lisa daarentegen erg mooi, maar ik twijfel daar weer over omdat de naam erg op mijn eigen naam lijkt.
Saar! Echt helemaal geweldig! Zo stoer,lief & pittig tegelijk! Nina komt voor mij op de tweede plaats. Succes met kiezen!