Ik ben helemaal fan van de jongensnaam Noah. Mijn man daarentegen vind het meer een naam voor een meisje. Wat vinden jullie? Broertje heet Milan, dus Milan en Noah
haha wij hadden precies dezelfde discussie.. Ik ben ontzettend fan van Noah!! (mijn zoontje heet trouwens net zo als jouw zoontje: grappig wij hebben uiteindelijk daar voor gekozen, maar dat is bij jou geen optie he je kan ze moeilijk hetzelfde noemen.)
Hahaha, echt! Nee, hetzelfde doen we maar niet he Ik wil graag N.oah J.ulian en manlief wil graag J.ulian N.oah Persoonlijk vind ik de 1e combinatie met Milan mooier omdat je anders 2x AN op het einde hebt dus: M.ilAN en J.uliAN
Ik vind Noah voor een jongen (leuk!) en Noa voor een meisje (niet zo leuk). Ik vind de combi met Milan ook leuk, maar ik vind Julian nog leuker dan Noah en ook goed bij Milan passen. Mijn zoontje heet trouwens ook Milan en als het aan mijn man had gelegen had hij Noah geheten Ik wilde graag Julius, das misschien ook nog een idee voor jullie? Dan heb je niet twee keer -an.
Ik ben ook een grote fan van de naam Noah (voor een jongen), vind het lief en mooi klinken. Mijn man vond het minder omdat het een jongens- en meisjesnaam is. Ik vind Julian ook leuk en vind het goed passen bij Milan. Het eindigt wel op an, maar als je het hardop zegt valt dat niet zo op, vind ik.
Ik ken twee meisjes die Noah heten dus ik associeer het meer als meisjesnaam.. Maar het is wel een mooie naam!
Julius is ook zeker een leuke naam maar ik zou dan sneller voor Julian gaan aangezien we dan oma in zekere zin vernoemen. (van de letters van Julian kun je ook de naam van oma maken)
ik vind noah een echte jongensnaam en mijn mooie neefje heet toevallig ook zo ik denk dat ik raar zou staan kijken als een meisje zo zou heten (maar dat komt denk ik omdat me neefje zo heet)
Noah/Noa is een echte unisex naam wij hebben voor een meisje Noa op nummer 1 staan. Ik vind hem ook voor een jongen erg mooi!
Ik vind M.ilan en J.ulian wel erg an-nerig M.ilan en N.oah vind ik mooier! Bij mij staat hij ook nog steeds erg hoog voor hopelijk een volgende
Kan allebei! Noah zou ik een jongen noemen en Noa voor een meisje. Ik vind Noah trouwens mooi bij Milan passen. Julian daarentegen vind ik niet zo mooi bij Milan passen.
Noah vind ik wel een jongensnaam, en Noa een meisjesnaam. Ken een jongen Noah, en een meisje Noa.. Maar toch als je het uitspreekt denk ik eerder aan een meisje.
Ik vind Julian leuker maar idd niet zo handig als het allebi op an eindigt. Snel verwarring. Noah vind ik niet zo, ben meer van de meisjes variant noa maar is wel het leukst icm Milan
Geweldige naam Noah! Mijn favoriete jongensnaam, helaas heet een nichtje van ons Noa.... Combi Milan&Noah vind ik ook leuk!
Ik vind Noah een prachtige naam. Wij hebben lang getwijfeld ons zoontje zo te noemen. Maar omdat er ook veel meisjes Noa heten hebben we toch voor een andere naam gekozen. Ons zoontje heet trouwens Julian, dus we zitten in hetzelfde hoekje