Wat vinden jullie van deze naam? Twijfelen tussen marije, emma of lieke. Emma en Lieke zijn voor mijn gevoel erg in de mode... veel kindjes die zo heten..is dat leuk op school straks? We zoeken echt een hollandse naam, maar niet ouderwets..
Ik ken een meisje dat Marij heet.. Leuke naam! Heel uniek maar toch vrij 'gewoon'.. Misschien iets voor jou?
ik vind Emma de mooiste, maar die hoor je veel, hoewel ik geen Emma`s ken. Lieke vind ik niet zo leuk en hoor je hier heel veel. Marije vind ik een lieve naam en ken alleen volwassen Marije`s (2x 30-ers).
Ik vind Marije ietsje ouderwets Maar Emma en Lieke vind ik te vaak voorkomende namen en daar houd ik persoonlijk niet van Dus zou ik toch voor Marije gaan.
Ik vind ze alledrie leuk! Marije wel de minste van de drie. Liedje en Emma hoor ik hier in de buurt ook nooit.
Emma en Lieke, allebei erg mooi! Marije ook mooi, maar wel een beetje van 30 jaar geleden. Wat vind je van Mireille?
Ik vind Marije niet zo mooi qua klank. Emma vind ik een zoete tijdloze naam en Lieke vind ik ook wel leuk. Dat is puur eigen smaak. Opties: Fien / Fiene Sien Mies Luus Pien Wies Suus Noor Pleun Guusje Puck