Heyhey... Wat vinden jullie van Teddy als meisjesnaam? Ik zoek een lieve, stoere en aparte (geen zelfgeknutselde naam).... Dit is volgens mij echt een naam waar je even aan moet wennen maar die dan heel leuk is.
Je had vroeger zo'n serie op t.v. 'sisters' over zussen met unisex namen, eentje heette Teddy en de andere namen vond ik leuk, maar Teddy ben ik nooit leuk gaan vinden, niet mijn smaak.
Die naam ken ik uit gtst. Verder is het niet helemaal mijn smaak, maar wel prima naam. Ik denk idd ook dat het wel een naam is waar je aan kan wennen hoor, die daarna ineens leuk is.
Schattig als koosnaam, maar niet als officiële naam. Niet zo leuk als ze volwassen is en aan het werk gaat.
Ik vind hem niet zo leuk. Ik heb een paar jaar geleden een meisje les gegeven met de naam Teddy. Moet zeggen dat het wel went maar ik zou er zelf niet voor kiezen. Vind hem nogal kinderlijk.
Leuk ! Ken een meisje van 17 dat zo heet. Past ook prima bij een volwassene : https://www.youtube.com/watch?v=o4SSA2A-rac
Nee brr krijg er echt de kriebels van! Je zoekt een lieve, stoere, aparte maar niet zelfgeknutselde naam, ff denken Amelie Liva Ivy Indy Liv Liz Jolie Loïs Mae Filou/Philou Juul/Sjuul Romee Romijn Zit hier iets tussen?
Ik hou op zich wel van dit soort namen, maar Teddy vind ik niet zo super.. Moet idd denken aan mr Beans Teddy Bobbi, Sammie, Danie en Micky vind ik dan al leuker.
Is Teddy ook nog leuk als je 25 bent en je gaat solliciteren op een baan? Hallo, ik ben Teddy. Je dwingt je kind dan om wel heel zelfverzekerd te zijn om serieus genomen te worden met zo'n naam. Waarom niet als koosnaampje, maar als roepnaam een meer serieuzere?
Ik hou ook van dit soort namen, zoals Bobbie of Sammie.. Teddy daarin tegen vind ik niet zo mooi. Leuk voor een kind maar niet voor een volwassenen sorry..