We verwachten ons eerste kindje, een meisje! We komen er alleen niet uit hoe we haar gaan noemen (vriend & ik hebben nogal uiteenlopende meningen hierover ). In de poll onze huidige top 3 in willekeurige volgorde, ik ben benieuwd naar jullie mening
Amber! Isabel ook leuk maar mij iets te tuttig Feline hoor je idd veel Alledrie de namen vind ik leuk. Succes!
Twijfel tussen Feline en Amber. Feline gestemd, maar kan morgen net zo goed Amber zijn, beide erg mooi. Isabel hoor ik hier juist heel veel, en heb nooit iets met de naam gehad.
Ik vind het alledrie mooie namen, maar Amber het mooist. Feline hoor ik te veel. Isabel vind ik leuk, maar Isa leuker (maar dat hoor ik dan weer te veel...). Ik heb dus op Amber gestemd!
Amber gestemd, dat het een kleur is maakt niks uit toch, niet dat je je dochter net zo goed "Paars" kan noemen, maar met Amber vind ik niks mis. Wat ik wel jammer vind is dat er tegenwoordig het "Amber Alert" bestaat, maar dat is stom vd bedenker daarvan, daar hadden ze best een minder populaire naam voor kunnen gebruiken "Katja Alert" of "Petronella Alert" ofzo
Ik heb voor Amber gestemd. Wij weten nog niet wat we gaan krijgen maar als het een meisje is wordt het 100% zeker Amber. Stond bij mijn eerste zw al op nr. 1
Mijn persoonlijke top 3 (maar ik vind ze alledrie mooi): Amber Feline Isabel (Isabelle vind ik persoonlijk mooier, anders onaf)
Isabel of Feline, maar gestemd op Isabel. Beide namen staan ook op mijn lijstje (Isabel dan geschreven als Isabelle).