Hallo Na 2 jongens nu op zoek naar een meisjesnaam. Ik ben benieuwd wat jullie van de naam Linde vinden? Misschien zijn er nog andere ideeën? Onze jongens hebben korte nederlandse namen.
Ik vind Linde mooi. Hier wat namen in dezelfde richting: Amber, Eva, Fenna, Flore, Hannah, Iris, Isa, Jasmijn, Julin, Lauren, Leah, Maartje, Mare, Milou, Roos, Silke, Stella, Veerle, Vera
Lieve naam! Namen die ik in de stijl van Linde vind passen: Tesse Silke Vieve Nienke Jasmijn Lisan Evelien Niene Eline Roos Veerle Aster Suus Belle
Linde vind ik een mooie naam!!! Suggesties : Marit Britt Merle Febe Amelie Feline Diede Sanne Celia Mare Nine Lorin Yara Jente Silke Manon Lena Eline Reina Miah Julia Elin Jalou Lilou Tess Benthe Isabel Livia Lieke Sabine Lana Maaike Ella Rianne Sterre Emily Evie Isa Mila Lola Vera Noa Flore Mara Liva Laura
Voor mijn smaak een wat te 'zachte' en lievenaam , zou zelf iets krachtigers kiezen. Maar los daarvan is het een prima naam waar een dame goed groot mee kan worden!
Ik vind Linde erg mooi.. Wij denken zelf aan Lenthe, maar weet. Of niet of ik zo "stoer" durf te zijn om die naam te kiezen... maar ik hou van lieve, zachtere namen.. Linde vind ik dus ook erg mooi!
Bedankt allemaal voor de reacties. Mijn man kwam ermee en vind deze naam helemaal geweldig. Ik moest er nog even aan wennen. Leuk dat iedereen het een leuke naam vind, goeie kanshebber dus Alle andere suggesties zijn trouwens ook erg goed en precies in onze smaak.