Hoi allemaal, Vorige week hebben we te horen gekregen dat we een zoontje verwachten. Nu waren we al een tijdje bezig met het bedenken van een leuke naam en we hadden er een aantal voor als we een dochtertje zouden krijgen, maar dus he-le-maal geen één jongensnaam kunnen bedenken. Ik hoop dus dat jullie ons een beetje kunnen helpen We zoeken een jongensnaam die bij de naam Evy past en ook niet al te lang is (4 a 5 letters is een beetje de max denk ik). Kunnen jullie ons helpen met de perfecte naam?
Timo Jelle Fedor Boaz Olaf Op de een of andere manier vind ik jongensnamen met een 'o' erin mooi bij Evy passen. 😃
Evy & Duuk Evy & Tygo Evy & Sam Evy & Brent Evy & Brett Evy & Quin Evy & Vic Evy & Jurre Evy & Vigo Evy & Xavi Evy & Pepijn Evy & Dylan
Duco Kyan Mels Jacco Jorn Tijn Renzo Viggo Loek Sten Fedde Axel Mylo Joas David Bjorn Tygo Tibor Riff Ralf Fosse Roan Mees Kjeld Kobe Wout Taco Lars Mack Mexx Yvar Noud Rover Aron Nero Jens Timo Niels Falco Iven Brenn Senna Lucas Xavi Ravi Thom Marijn Hugo Joep Jelle Boris Brent Gino Melle Mark Just Faas Toby Tomas Benja Ilja Elian Evan Tijl Bart Emiel Colin Devin Ethan Nolan Kyle Guus Stan Arno Luke Lamar Lindo Alec Raff
Gefeliciteerd! Evy en Rens was het eerste waar ik aan dacht. Sjoerd Cas Sjors Stef Niek Mart Joes Bram Loek Robin Jules Ben Ties Karst Dex
Donny Mats Miike Maxiim Maceo Miilan Seppe Carlo Abel Jace Jason Owen Storm Boet Levi Sven Sebas Pepijn Yael Joel Jack Jake Kane James Clay Chaz Tren Trey Jaden Sonny Shane Shaun Chase Gabe Zane Zack Dane Dean Daaf Faas Koen Robin Tobin Auke
Jeetje wat veel namen, ontzettend lief! Ik ga er vanavond met mijn vriend even lekker voor zitten en ze één voor één doornemen! Bedankt! Ik kom er nog op terug!
Evy & Jim!! Of Dex. Of: Abel, Alex, Axel, Bas, Boaz, Boyd, Dax, Dean, Dion, Finn, Hugo, Jace, Jack, Jake, Joep, Job, Kaj, Keo, Koen, Lars, Leon, Lex, Liam, Lode, Loek, Luc, Luca, Luke, Mats, Mees, Mika, Milo, Moos, Niek, Noah, Odin, Olaf, Otis, Owen, Pim, Raf, Ravi, Rens, Rick, Rik, Roan, Sam, Seb, Siem, Stan, Stian, Sven, Thian, Thijs, Thom, Timo, Twan, Tygo, Vigo, Vince, Wes, Wolf, Wout