Ik hoor graag wat jullie leuk vinden of juist niet en om welke reden! we kunnen niet kiezen dus misschien worden er dingen genoemd waar we niet over nagedacht hadden...
Jonas, roepnaam: Jon. Hoor je niet zo vaak maar heel leuke naam De rest is wat te gewoontjes (vind het leuk als iets niet vaak voorkomt, maar ook weer niet te geknutseld is).
Ik heb gekozen voor Sebastiaan. Ik zou de volledige naam geven en dan als je wilt Sebas als afkorting/roepnaam gebruiken. Sebas als volledige naam zou ik niet doen, dat klinkt zo onaf. Jonas vind ik ook leuk.
Ik heb op Sebas(tiaan) gestemd. Sebas wat hipper dan -tiaan. Jonas lijkt hier favoriet, maar die vind ik juist weer te bijbels. Succes met de keuze!
Ik heb Sebastiaan gestemd. Hugo vind ik erg 'hockey' en Boris meer een naam voor een hond of een beer... Jonas vind ik wel leuk maar minder leuk dan Sebastiaan
Jonas gestemd, vind ik de vlotste naam! Bij Boris denk ik aan Boris Boef. Vind het een lompe naam, maar misschien moet ik er aan wennen. Hugo vind ik een beetje kak, maar wel leuk. Sebastiaan ook leuk!
Sebastiaan, met als roepnaam sebas of bas Hugo vind ik ook erg leuk Bij jonas moet ik aan de walvis denken en bij boris aan de beer