Zoals m'n wanhopige titel al zegt, wij kunnen geen naam bedenken! Haha.. Jeetje wat moeilijk! Een meisjesnaam hadden we al, maar het wordt weer een jongetje Ons zoontje heet Roan... wat past erbij?! Aiden vonden we allebei wel 1 van de weinige leuk.. Maar hoe zouden jullie dat uitspreken? Wij zeggen " ei-dun" .. Maar ik hoorde laatst ook iemand "ee-dun" zeggen.. en dat vind ik dan weer niet mooi.. En wil ook niet dat hij zijn naam later steeds moet verbeteren.. Hoop dat jullie wat ideetjes hebben...
Ik zou idd ee-dun zeggen bij Aiden. Roan & Vince Roan & Finn Roan & Senn Roan & Julian Roan & Jace Roan & Sem
Ik zeg ook eedun, maar vind het wel een mooie naam. Roan & Mats Roan & Vince Roan & Chris Roan & Thijn Roan & Mees
Sterker nog: de uitspraak is Ee-dun. Zoals jullie het uitspreken is niet correct. Ik vind het wel passen bij Roan. Wat dachten jullie anders van Ian (uitspraak ie-jen)
Gisteren bij de verloskundige een leuke naam gezien! DUTCH, vond m zo origineel, maar wij hebben al een naam voor onze kleine. Die is toch nog net ff leuker haha.
Hihi ik geloof ook niet dat ik mijn kind Dutch zou noemen... Maar goed, ieder zijn smaak Ik vind Roan & Ian idd erg leuk, maar ook bijv. Roan & Finn Roan & Jayden Roan & Benjamin
Ehm, ik ben het er niet mee eens dat onze uitspraak "niet correct" is. Aiden is oorspronkelijk een Ierse naam en wordt dus uitgesproken als "Ei-dun" Alleen er zijn idd veel die Ee-dun zeggen... vandaar mijn vraag hoe jullie het uit zouden spreken. Verder vinden we Senn indd erg leuk. Finn, Mats en Tijn ook.. Maar die komen veel voor hier. Dutch? Haha, nee sorry. Absoluut niet mijn smaak!