Vinden jullie dat de naam Novènn kan voor een jongen? Als je op Google kijkt, bestaat deze variant nog niet. De naam met één -n op het eind is een meisjesnaam staat er...
Mijn eerste reactie was ‘klinkt zelfverzonnen’, maar dat is dus ook zo. Wat mij betreft kan het niet. Sowieso vind ik het qua klank een meisjesnaam, maar die dubbele n vind ik ook wat onzinnig.
Ik ken een meisje dat novèn heet dus voor mij moeilijk om t als jongensnaam te zien. Vind t wel een hele leuke naam
Nahh, ik zie het meer als meisjesnaam. Misschien is Novan nog wat voor jullie? Dat is echt een jongensnaam.
Ik vind het ook meer een meisjesnaam, ook met de dubbele N op het einde. Het is niet dat die 2de N het opeens meer mannelijk maakt, de uitspraak blijft hetzelfde.
Ook ik vind die tweede N onzin. Wel een prachtige naam. Ik vind 'm unisex. Als jij je zoon zo noemt dan is het gewoon ook een jongensnaam, punt. Persoonlijk vind ik Novan voor een jongen wel mooier. Eventueel Novàn. O, Nolèn vind ik ook leuk, voor een jongen.
Ik ken de naam nog niet in mijn omgeving dus voor mij had t net zo goed een jongensnaam als een meisjesnaam kunnen zijn.
Ik zou hem op beide manieren geschreven aan een meisje koppelen. Ik vind het een vreselijke naam overigens.
Ja, het kan wel voor een jongen. Maar een mooie naam vind ik het niet, ongeacht voor welk geslacht de naam bedoeld is.