We zijn dan nog wel niet zwanger, maar wel al aan het fantaseren over namen. Voor jongens vind ik het niet zo moeilijk...maar voor meisjes...pfff... Wie weet er leuke meisjesnamen? Niet te 'tuttebellerig'...
Mijn nummer 1 naam,die ik al héél lang wil (ik heb em al vanaf mijn 15e in mijn hoofd van een serie op tv)is Tess.En gelukkig vind mijn vriend hem ook megaleuk!En dan heb ik nog als 2e naam Sophie.Mijn zussen hebben ook allebei een dochtertje en die heten Nikki en Fleur,vind ik ook heel erg leuk!
Britt staat bij mij met stipt op 1. Noa op 2. En Tess....zo heet mijn allerliefste nichtje van bijna 10 maanden.
Mijn zus heeft al een Floor...dus Fleur...nee, vind ik dan niks. En Britt is de dochter van mijn vriendin. Sophie is inderdaad ook wel leuk! Tess is leuk, maar hier (in Brabant) minder...dan zouden ze kunnen zeggen 'wa's deh vur een flauw tes?!' Hahaha, sorry hoor, vind het wel een leuke naam, maar niet zo geschikt voor ons (niet dat wij van die Brabo's zijn in onze spraak, maar toch) Wat vinden jullie van Roos?
Ik persoonlijk houd niet zo van die bloemennamen. Maar die namen komen hier in limburg ook niet zoveel voor.
Lieke , zo heet ons dochtertje we vinden het heel toepasselijk voor haar, omdat ze een heel lief, vrolijk kind is
Mijn favo is Tess (hij word alleen de laatste tijd wel erg veel beruikt) en daarna mira, marijn en robyn.
Eh Marieke,? is niet betuttelend, geloof mij Sterre of Stella zijn ook mooie stoere namen, vind ik....
Alyssa Mijn dochter is "vernoemd" naar Alyssa Milano, uit de serieus who's the boss en charmed. Voluit heet ze: Alyssa Rosaly Naomi
Ik vind Mirte, Merle en Tora mooie meisjesnamen. Als Sven een meisje was geweest had hij Mirte geheten, dus die naam valt voor een eventuele tweede af.
Hoezo dan? Wij hebben twee dochters en de jongensnaam die we bij de eerste hadden, hadden we bij de tweede ook weer staan en die staat er nog steeds!