ik vind vanalles mooi.. maar je hebt toch ook van die leuke boeken met allemaal namen erin? succes met vinden van een naam! xxx sanne
Een meisjesnaam vinden wij ook heel moeilijk....we hebben allebei een hele andere smaak voor meiden. Bij Jasper wisten we dat het een jongen zou worden, maar in de laatste weken droomde ik dat het toch een meisje zou zijn...toen wilde ik toch wel een naam in elk geval hebben. We hadden toen besloten voor Lieke.
Ik vind Rebekka, Abigaïl, Jade, Benthe, Lenore, Laura en Ninah erg mooi. Zou om de namen alleen al wel een stuk of 4 dochters willen. Vind ik makkelijker dan jongensnamen.
Mirthe vind ik ook heel mooi, maar de namen die wij voor een eventuele toekomstige dochter hebben, hou ik nog even voor mijzelf
De kinderen van mijn zus (mijn nichtjes) heten Charity en Charissa beide meiden. Klinkt ook heel leuk als je ze roept en afgekort is het cher en char
ik ben zelf helemaal verkocht aan : may-britt... amina.... mary-louise.... een beetje kak maar erg mooie namen, met een stoer jasje er om heen. hihihihi Britt vind ik ook al jaren een mooie naam maar weet je... iedereen hier in de buurt noem hun meisje britt. Hier is britt niet meer origineel..... jammer he? Net zoals sanne. Dikke kus Swiggy
Voordat ik zwanger werd wist ik al dat als we een meisje zouden krijgen, we haar Amber zouden noemen. We kregen een jongetje die we Calvin genoemd hebben. Mochten we ooit een dochter krijgen, wordt ze echt Amber genoemd. PAst ook goed bij Calvin toch!
Ik weet niet of deze al bijgeschreven was, aangezien ik niet alles gelezen heb. Mochten wij een meisje krijgen dan zou ze gaan heten: Carmen Sofia
wij zijn wel van de stoere namen... Jacky, Randy, Danique, Nikki, Cloe, Jules maar er zijn zo verschrikkelijk veel leuke namen, je moet maar net die ene tegen komen! wij hebben hem nog niet haha! (maar we hebben nog ff )