Ik ben al jaren weg van Carmen, helaas zijn er afgelopen jaar twee carmens in het dorp hier geboren dus voor mij zit die er niet meer in.... Verder vind ik Eloise ook erg mooi.
Een hele tijd waren wij zeker van Floortje, maar de laatste tijd begin ik ook steeds meer warm te lopen voor Nienke, alleen dat vind mijn vriend niet zo... Groetjes Jelske
we denken er ook al over na al zijn we nog niet zwanger. tot nu toe is dit ons lijstje: - sanna (vindt ik gewoon een mooie naam ook al heet heel nederland zo hahah, en komt ook leuk overeen met mijn naam en die van mijn zusjes: (silvana, sabrina en saskia) alleen één probleem mijn man vindt de naam niet mooi! - lara - liza - amy voor een jongen: - mike - ryan - brian
QUOTE: Tess is leuk, maar hier (in Brabant) minder...dan zouden ze kunnen zeggen 'wa's deh vur een flauw tes?!' Hahaha, sorry hoor, vind het wel een leuke naam, maar niet zo geschikt voor ons (niet dat wij van die Brabo's zijn in onze spraak, maar toch) Ik ben ook een echte brabander, en wat ik een hele leuke naam vind die je niet vaak hoort, is DIMPHY Vroeger was het in brabant Dimphyna, zo heten de moeder van mijn zwager ook, mijn zusje heeft haar dochter daarom Dimphy genoemd. Ze krijgt er leuke reakties op en je hoort het niet veel.
Ik vind voor een meisje anna heel lief... Voor een jongen gaan we voor jeroen denk ik.... Maar goed... eerst nog maar eens zwanger worden... Nu aan de primolut en dan maar eens 150 mg clomid... (t zit niet mee)
Herkenbaar?Ik zou mijn kind nooit een naam geven van iemand die ik ken en ik niet aardig vind!Of gewoon als iemand in de familie of kennissen/vriendenkring al de naam heeft die jij mooi vind..
Wij zijn ook nog niet zwanger, maar fantaseren er natuurlijk ook over. Wij vinden voor een meisje tess, merle, benthe, jade, en sterre erg mooi voor een jongen tijn, mika, thijm succes met het vinden van een mooie naam! gelukkig heb je daar 9 maanden de tijd voor! kuz
hey, Ik vind Emma Sophie een hele mooie naam, die heb ik al heel lang in mijn hoofd, mijn vriend vind hem niet heel erg mooi, maar we zijn nog niet zwanger. Hij heeft dus nog wel even om er aan te wennen. groetjes
vrienden van ons hebben een dochtertje dat Elin heet. Vindt ik zo'n leuke naam maar zal ik nooit gebruiken!