hey meiden, Ik denk dat ik het onderwerp "babynamen" even voor bekeken hou. En een volgende echo afwacht waarop we het geslacht kunnen zien. Eenmaal als we het geslacht weten kunnen we gaan zoeken naar een geschikte naam. Of kunnen we beginnen stressen dat we er niet uitraken (hihi) Weet er iemand eigenlijk wanneer ze het geslacht kunnen zien? Liefs Winter
Waarom niet, iedereen doet het op zijn/haar manier... Ik geloof dat je het geslacht kunt vragen bij de 20 weken echo omdat dat meestal je 2e echo is. Maar als je daarvoor nog een echo krijgt kun je het volgens mij al zien vanaf ongeveer 17 weken ofzo?! Pin me er niet op vast hoor, er zullen er vast een paar bij zitten die het zeker weten! Succes en laat je strax niet gek maken door al die namen he hihiihi.
Ik wist het met 18 weken.Waar ik ebn geweest voor de echo gaven al geslachtsbepaling met 16 weken.Aangzien mevrouwtje met dr benen bij elkaar lag kon hij het niet zien.Maar kreeg wel de garantie dat ik terug mocht komen met 18 weken.Vaak zeggen de echobureaus dat ze vanaf 20 weken het geslacht kunnen zien.Kom je eerder is dat op je eigen risico.
hoi hoi. op zich maakt het geslacht toch niet zo veel uit? zorg je gewoon dat je één jongensnaam en één meidennaam hebt ( tenzij je hier niet uit komt is het makkelijker om het geslacht af te wachten). De meisjes naam heb ik al klaar liggen ( tenzij het nog erg lang duurt dan veranderd je smaak misschien wel weer). Succes! xxx
Of zoals bij m'n ouders... Die wilden mij Carmen gaan noemen, tot ik geboren werd. Ze vonden mij er (toen nog ) zo lief uitzien dat ze me maar Lieve hebben genoemd. Moet ik nog vaak horen