Chaos and order heeft leuke jongenskleding maar is wel wat duurder MAar ik heb natuurlijk geen jongen dus ik ben er niet helemaal in thuis
Waar hou je van? Vindt je een bepaalde stijl leuk / of juist niet? Vindt je de prijs belangrijk (voorkeur duur of liever iets goedkoper) ..... Er zijn zoooooveeeeeeeel leuke merken, maar ook heel veel smaken.
Ik heb vorige week leuke dingen gekocht bij zara. Mijn jongens zijn ook tenger. Ze zitten nu tussen maat 86 en 92'in, maar daar heb ik nog uit de baby-collectie maat 18-24 maanden gekocht. Broeken zijn tenminste wat smaller....
Noppies (die vallen vrij smal over het algemeen), Z8, Retour, NONO etc...zijn wel allemaal duurdere merken maar je kan ze vaker ook met veel korting krijgen via www.amazingkids.nl Ze hebben daar nog veel meer merken, mss wel eens de moeite waard om eens rond te neuzen!
name-it spijkerbroekjes zitten hier erg goed wel even op het model letten en vingino vind ik gaaf (de broekjes dan) z8 vind ik de bovenkleding leuk van en bfc groetjes kim
ik vind molo erg leuk en ik koop vaak basisshirts bij WE en doe ik er strijklabels op, helemaal hip hier.
Ik ben groot fan van Name It - de spijkerbroekjes vooral, Just Small, Esprit en Mexx meest voor de shirtjes, en voor prachtige blouses / overhemdjes en ook polo's en broekjes vind ik Pointer helemaal te gek. Dat laatste is wel een erg duur merk maar ook een geweldige kwaliteit en ik koop vrijwel altijd in de uitverkoop en ook veel nieuw op Marktplaats. Scheelt altijd veel! Laatst een nieuw spijkerbroekje voor 10,-, de nieuwprijs in de winkel was 40,- en het was een van de nieuwste modellen. Dat noem ik nog eens een koopje. Af en toe hebben de H&M / V&D ook leuke dingen.
Mijn ventjes loopt eigenlijk alleen maar in Z8 en 1 shirtje van Claessens en van Moodstreet (little feet)..
Name-it heeft eigenlijk twee lijnen, een smalle die ook wat langer valt en een bredere. Mexx valt redelijk smal, Claesens ook. Z8 vind ik zelf weer wat breder vallen, maar blijven wel mooi in model waardoor het niet van die hobbezakken worden. Vingino valt ook mooi smal. Zelf vind ik sommige shirtjes en broekjes van de Hema en de prenatal ook wat smaller vallen, maar dan moet je wel goed kijken. Ik heb ze vaak als aanvulling (naast de duurdere merken), voor naar de oppas, speeltuin, kinderboerderij, etc.
Funkyflavours vind ik geweldig. Hier wel nog een baby maar ook een fijn ventje. Shirtjes zijn lekker lang en smal, hier ideaal. Wel wat aan de dure kant maar op de webshop kan je bij sales echt koopjes doen!