Ralph Boyer vs cowboysbag

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Louloute, 17 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik ben nu op zoek naar een handige maar ook mooie luiertas! De cowboysbag lijkt me bijna ideaal (zou alleen wat meer accessoires erbij willen zoals een thermoisolerend vak).

Vraag me alleen af waar je die in het echt kunt bekijken in de buurt van Rotterdam? Weet iemand dat toevallig? Ik durf niet zomaar te bestellen want tot nu to alle tassen die ik heb gezien waren groter en lelijker dan op de foto's haha. :D

Bij babydump hebben ze ook de Ralph Boyer tas die lijkt heel erg op cowboysbag en is drie keer zo goedkoop. Wat is precies het verschil tussen die twee? Cowboysbag is van leer, Ralph Boyer niet? Wie heeft die twee tassen kunnen vergelijken?

Ik heb anders nog een tas op het oog, de city van babymoov. Is super handig alleen het uiterlijk vind ik net iets minder. Heeft iemand die?

2. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Geen idee waar je de cowboysbag kunt bekijken.. Even storelocator opzoeken?

K ga waarschijnlijk de storksak Elisabeth luiertas halen.. Ontzettend duur, De storksak heeft wel allemaal accessoires erbij, is van echt leer en kan daarna nog als gewone tas dienen!
    Ik had me voorgenomen als ik na week 24 nog geen goedkopere, mooie luiertas heb gezien, waar ik dus echt verliefd op word.. Ga ik toch voor de storksak!

3. Louloute

Jaa die storksak is idd heel erg mooi maar veels te duur voor mij :( 150€ is eigenlijk het max bedrag dat ik wil uitgeven aan een luiertas :)

Ja ik kan maar niks vinden :( Bijenkorf heeft wel cowboysbag maar niet de diaperbag :( of iig op hun website staat 'niet op voorraad'. Kan ook geen andere winkels vinden waar ze hem wel hebben. Ik dacht misschien heeft iemand de cowboysbag ergens gezien toevallig :)

4. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik heb ook de ralph boyer tas op het oog, maar ik heb hem alleen op de site zien staan van babydump. Volgens mij is die niet van leer. Heb jij hem in de winkel gezien? Ik ben zo benieuwd of die er in het echt ook zo uit ziet als op de site.

5. Louloute

Nee nog niet! Ben van plan om binnenkort te gaan kijken. :) ben ook wel benieuwd! Alle andere tassen die ik tot nu toe heb gezien vielen me erg tegen! Zo groot, lelijk en zwaar! Beaba, babymoov etc..babymoov city is wel mooi. :)

6. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik heb de ralph boyer net besteld en krijg hem dinsdag binnen als het goed is.
    Dan laat ik jullie weten wat ik ervan vind!
    Een kennis van ons had hem ook en die was er iig erg tevreden over.

7. Louloute

Dat zou fijn zijn Tika ben benieuwd! :)

8. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik ga het proberen te onthouden haha en anders moet je me maar ff een pb sturen haha..

9. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Ik heb de cowboysbag nog niet bekeken maar toevallig wel op Facebook een privebericht naar de pagina gestuurd (kan in NL) met de vraag welke winkel deze verkopen en welke dan de luiertas variant verkopen aangezien ze geen storelocator hebben. Ze hebben me netjes een bericht terug gestuurd met de winkels in mijn stad die deze verkopen, zij hadden alleen ook geen zicht op waar ze welke tas hadden. Ik ga dus volgende maand hier in de buurt de tas bekijken nadat ik bij een babydump ben geweest. Zo kan ik zei beide zien en idd even vergelijken. Mochten ze de luiertas variant niet hebben vind ik dit niet zo erg. De tassen zijn namelijk volgens mij zo goed als hetzelde. Mocht ik overtuigd zijn dat ze het geld waard zijn dan bestel ik hem waarschijnlijk online (goedkoper).

Je kan het natuurlijk altijd terugsturen als je er niet blij mee bent :).

Lang verhaal kort: stuur ze gewoon een bericht op Facebook of mail ze :)

10. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Ik heb de Ralph Boyer en deze is inderdaad niet van leer. Maarja daar is de prijs ook naar. Ik heb de zwarte genomen omdat ik de cognac nog "nepper" vond lijken dan de zwarte. Ik ben er tot nu toe tevreden over. Je ziet het wel aan de tas vind ik dat hij niet superduur is maarja ik heb er ook maar 40 euro voor betaald

11. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb de cowboybag en ben niet super tevreden nu ik hem gebruik. Hij is (heel) zwaar, dus het is nogal een gesjouw (en de baby in de maxi cosi weegt al zoveel). Er is niet zoveel ruimte aan de binnenkant door het model waardoor het vaak proppen is. Mijn oude, lelijke kipling was véél praktischer. Maar ja...hij is wel héél mooi! ;)

12. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hoelang heb je de tas al in gebruik? En ziet die er nog fatsoenlijk uit?

13. Louloute

Thanks voor de tip monijari, das een goeie heb ze idd even een berichtje gestuurd :)

Echt waar nafnaf wat jammer zeg! Welke heb je dan, de diaperbag of een gewone cowboysbag?

14. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb een diaperbag. Het matje dat erbij zit is op zich wel fijn: goed op te vouwen en lekker dik. Maar ik vind de binnen indeling nu ik hem in gebruik heb dus niet heel praktisch.

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Misschien een tip via Kek Mama kun je nu een abonnement afsluiten en krijg je een kado bon van 150 EUR voor little green bag (en die verkopen online cowboybag diaper bags en andere tassen). het abonnement is 99 EUR dus je tas is dus zo goed als gratis :) (of iniedergeval max. 100 eur voor een tas + 15 keer leesplezier).

16. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Heb je een link? Ik kan het maar niet vinden...

17. Manon74

Manon74 Lid

27 aug 2013
    75
    0
    0
    Amersfoort
    Hier al een jaar de Cowbay bag daiper variant in gebruik. Hij verschilt vrij weinig van een gewone cowboy bag.
    Er zitten vakken in om de spullen in de doen en een verschoonmatje bij. Aan de buitenkant is deze exact hetzelfde. Mooi leer!
    Het is inderdaad geen lichte tas, maar ik ben er echt blij mee en zou deze zo weer kopen.

18. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Ik heb de cowboysbag voor mijn verjaardag gevraagd (en gekregen :D) en ben er heel blij mee. Ik heb hem nog niet in gebruik, want mijn baby zit nog hoog en droog, maar hij staat nu wel klaar als 'vluchttas'. Naar mijn idee kunnen er dus genoeg spullen in, hij lijkt mij zeker niet te klein. Wat betreft gewicht; ik vind hem ook niet zwaar. Zal vast zwaarder zijn dan een kunststof tas, maar hij voelt echt niet aan als een hutkoffer.

Ik heb ook een handtas van cowboysbag en ik ben er super tevreden over. Het leer blijft heel mooi en de tas is niet kapot te krijgen.

19. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Ik heb de tas pas een klein maandje dus tja hij is nog helemaal gaaf.
    Dus het is puur het materiaal wat minder oogt omdat het geen leer is. Nu zag ik deze van de prenatal. Maar 20 euro duurder en wel echt leer. Achteraf had ik die liever gehad

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      35
  20. Louloute

Patriez26, heb even gecheckt op de website van Prenatal staat 'PU leer'. Is dus geen leer :)

Deel Deze Pagina