heb een cars verkleedpak gekocht zo goed als nieuw 2x gedragen leuk pak.. maar nu krijg ik hem vandaag thuis. 1 mouw stuk, 1 gek gerepareerd. degene op mp had dit niet vermeld.. wat nu te doen? iemand tips?
De verkoper in gebreke stellen, dat je dit niet had gekocht volgens omschrijving, terugsturen en je geld + verzendkosten terugeisen! Heb je een printscreen van de advertentie? Of in ieder geval ergens de tekst van de advertentie?
Kenmerken Conditie: Zo goed als nieuw Bestemd voor: Jongen Maat: 110 t/m 116 Beschrijving Heel leuk Disney pak van Cars bestaande uit een overall (maat 116), een pet en een cars auto die je om kunt hangen. 2 keer gedragen. dit heb ik.... en ga zo bellen.. spannend..
O dit heb ik ook eens gehad met een mega mindy pak. Zo goed als nieuw, bla bla Thuis gekregen: allemaal vieze vlekken, pillig overal... grrrr Maar toch dik de helft van het geld terug gekregen. Ik snap dat je baalt. Is echt onbeschoft Ik hoop dat jullie er uit komen
wow durf daarom ook slecht dingen te kopen via MP, haal alles het liefst op, Ik hoop dat het netjes opgelost gaat worden.
ik begrijp die mensen niet...ik zou het zo niet durven te versturen zeg. Hopelijk komen jullie er samen uit!
Of misschien wist ze wel echt van niks... Ze neemt het toch zo terug? Dat risico neem je toch niet als je weet dat het terug gestuurd kan worden omdat het kapot is...