Leuke mobiel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjors82, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb samsung corby maar zou em niet aanraden...ben geen fan van touch screen

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

In juni of juli komt er weer een nieuwe Iphone bij T-mobile, dus denk niet dat hij dan al bij andere providers gaat komen.

3. Ik zweer bij oude-kut-nokia's, die waar je alleen mee kan bellen en smsen :D

Nu moet ik wel heel eerlijk zijn, sinds woensdag heb ik een HTC Tytn II.
    Die wilde ik echt al járen, maar hij was zo vreselijk duur..
    Nu stond ie laatst heel goedkoop op marktplaats (€80), dus ik mailde die man, meer als grapje eigenlijk, dat ik 'm voor €50 wel wilde hebben..
    'Is goed', krijg ik terug :)

Duuus, vorige week heeft m'n vriend 'm opgehaald, en sinds woensdag is ie dus echt helemaal van mij :D

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nokia x3 heb ik :), Vind hem erg fijn, zweer toch bij nokia.. samsungs gingen bij mij na 1 jaar ofzo vaak al stuk..:(

5. En die nokia's gaan nooit stuk! Ik weet niet welk type ik had, de eerste met kleurenscherm ofzo, maar echt, die is in de wasmachine geweest, honderdduizend keer gevallen, maar niet stuk te krijgen hoor!
    En als ie het dan toevallig een keer niet doet, gooi ik er gewoon nog een keer mee, dan werkt ie weer perfect! :D

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahha jaaa klopt.. dat was met de 3310, 3320 enzo hier ook het geval.. :D Het trouwe ding bleef maar werken :)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier de Nokia E71, met internet. Anders heb je nog geen klap aan die telefoon.
    Ik doe er alles mee, het is net mijn latop!

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Apple I-phone ! Beste telefoon allertijde! (als je het mij vraagt ;) )

9. namya

namya Niet meer actief

iphone en blackberry bold

Deel Deze Pagina