Mijn eerste kindje is al bijna twee jaar en manlief en ik hebben vandaag besloten om voor een tweede te gaan. Ik wil eerst nog een maandje foliumzuur slikken en dan gaan we ervoor. Maar als ik jullie verhalen hier lees kan ik echt niet meer wachten op dat mooie moment dat ik een positieve test in mijn handen heb of dat ik weer borstvoeding kan geven etc etc. Ik ben te ongeduldig; het wordt nog wat Eigenlijk zou ik nu voor mijn carriere moeten gaan, omdat ik bijna ben afgestudeerd. Ik zou nu eigenlijk volop moeten solliciteren, maar dat kan me allemaal niks schelen hahaaha. Ik vind mama zijn veel leuker dan carriere maken. Maargoed, ik laat het nog wel weten hier als het weer raak is
heey wat leuk zeg! tja, de ene moeder gaat liever voor een carriere en de ander kan het niks schelen. ik was ook net afgestudeerd en had al een vast contract gekregen, maar ik geniet veeeeel meer van het thuis zijn bij mijn dochtertje, dus heb lekker ontslag genomen. Ik geniet elke dag van haar ik hoop dat je snel zwanger mag worden en er ook lekker van gaat genieten! succes de komende tijd (ik keur cariere moeders niet af hoor btw)