Leuk, zo'n positief topic! Ik vind het super dat: - ik veel getrap voel elke dag en dat het steeds sterker lijkt te worden! - de papa het getrap ook al duidelijk kan voelen (met veel geduld ) - mensen nu aan me zien dat ik echt zwanger ben! Nu kan ik lekker pronken met mijn buik, zo leuk! - mensen me complimenten geven over mijn buik! - ik al zo heerlijk in de babykamer ben bezig geweest (is al zo goed als af ) - enz. enz. enz. Zwanger zijn is zooo bijzonder!
- Het geslacht van ons kindje te weten komen. - Papa die iedere avond met zijn hoofd op mijn buik ligt en dan hele verhalen verteld aan ons of liedjes zingt. Ik vind dat zo super lief. - De leuke complimentjes over mijn buik. Ben er zo trots op, heb ook alleen maar buik, voor de rest niet bijgekomen. - Iedere dag meerdere malen het getrappel en gedraai van ons kindje voelen. - Het kaartje samen ontwerpen en allerlei ideetjes opdoen voor bedankjes en bijv. geboortebord. Het laatste gaat mijn mannetje zelf maken. - Het insmeren van mijn buik en dan contact maken met ons kindje. Heerlijk!
-de reactie van mijn man toen hij haar voor het eerst voelde schoppen. -De lieve cadeautjes die ik van soms redelijk onbekenden krijg. Van rompertjes tot proefmonstertjes en kleine speelgoedjes (zit vlakbij een ouderencomplex en loop er elke dag langs en maak vaak wel een praatje). Ik vind het zo lief -Mijn broertje, die ik maar niet aan het verstand krijg dat ze toch echt wel op een andere dag kan komen, dan de uitgerekende datum... hij snapt er niks van haha -Mijn kleine neefje die heel lief zei: De baby is mijn vriendinnetje... zoveel leuke momenten eigenlijk.. zal ze eens op gaan schrijven....